0

Опис шини Dunlop GrandTrek Ice 02


Шина Dunlop GranTrek Ice 02 є найдосконалішою зимової моделлю іменитого британського бренду для позашляховиків і кросоверів. Як і значна частина інших представників даної лінійки, вона призначена для експлуатації переважно на асфальтованих дорогах. Це слід вважати гідністю, оскільки більшість сучасних кросове...

далі

Опис шини Dunlop GrandTrek Ice 02


Шина Dunlop GranTrek Ice 02 є найдосконалішою зимової моделлю іменитого британського бренду для позашляховиків і кросоверів. Як і значна частина інших представників даної лінійки, вона призначена для експлуатації переважно на асфальтованих дорогах. Це слід вважати гідністю, оскільки більшість сучасних кросоверів і позашляховиків експлуатуються в основному саме на них.

Швидкий відвід води і сльоти

Дана модель оснащується протектором з симетричним спрямований дизайн. Однією з його характерних особливостей є розташування дренажних канавок. За рідкісним винятком всі вони мають значний нахил і спрямовані проти руху. У поєднанні з великою шириною дренажних канавок і збільшеною глибиною самого протектора це дозволяє з високою інтенсивністю відводити від плями контакту не тільки воду, але і більш великовагові снігові маси, забезпечуючи тим самим надійне і стабільне зчеплення при поганих погодних умовах.

Крім того, слід зазначити іншу перевагу такого дизайну дренажної системи. Збільшена ширина і глибина канавок дозволяє протектору утримувати і ущільнювати куди більше снігу. За рахунок такого ефекту шина демонструє більш надійне зчеплення на засніжених дорогах.

Відмінна стійкість і передбачуваність при високошвидкісному русі

Блоки в центральній частині протектора цієї шини розташовуються таким чином, що при русі ними утворюється дуже широке поздовжнє ребро. При цьому вони самі відрізняються масивними розмірами і підвищеною стійкістю до динамічної деформації. При русі дана конструктивна особливість дає про себе знати у вигляді надійного і стабільного поведінки на великій швидкості, а також передбачуваною керованості. Разом це створює у водія відчуття легкості в управлінні автомобілем.

Спеціальні перемички між блоками

Однією з ключових особливостей в дизайні протекторного малюнка цієї шини є спеціальні перемички між блоками в плечових зонах і центральної частини. Основним функціональним призначенням цих елементів є забезпечення підвищеної стійкості при маневруванні, прискоренні і гальмуванні. В таких режимах руху блоки плечових зон і центру протектора за рахунок наявності між ними жорсткої звязку працюють, як єдине ціле, що істотно поліпшує зчеплення з дорогою, а крім цього - перешкоджає виникненню і розвитку нерівномірного зносу.

Тривимірні ламелі Miura-Ori

Одним з найбільш оригінальних рішень в конструкції даної моделі є тривимірні ламелі Miura-Ori, названі по імені японського астрофізика, який розробив схему складання різних плоских предметів. Як відомо, більшість шинних виробників використовують 3D-ламелі, стінки яких мають численні виступи і западини. Вони не дають ламелям закриватися під дією ваги автомобіля, обмежуючи при цьому рухливість блоку, підвищуючи тим самим його жорсткість. У цій шини стінки ламелей мають Z-подібну форму в поздовжньому перетині і хвилеподібну в поперечному. У порівнянні з їх звичайними аналогами таке рішення має ряд важливих переваг. Основним з них є значне збільшення площі плями контакту блоку з поверхнею дороги, а також більш рівномірний розподіл зовнішньої навантаження по ньому. До цього варто додати інші переваги ламелей, а саме утворення декількох тисяч додаткових крайок, що істотно поліпшує зчеплення шини на льоду.

Нова система шипования

Дана модель стала однією з перших, де була застосована нова система шипования. Вона помітно відрізняється від того, що використовувалося в попередніх зимових шинах Dunlop.
Перш за все, це конструкція самого шипа. Його твердосплавная вставка мають прямокутну форму, а її довгі кромки - звивисту. Вона виготовлена з карбіду вольфраму. Даний матеріал характеризується не тільки дуже високу механічну міцність, але і низьким рівнем нагріву. При контакті з дорогою твердосплавная вставка шипа розташовується поперечно, що істотно покращує ефективність роботи шини при прискоренні і гальмуванні.

У чималому ступені змінилося і підстава шипа. Її верхня частина має шестигранну форму, що перешкоджає його проворачиванию в протекторі, а нижня - відрізняється збільшеними розмірами. Крім того, вона розташовується в нижньому «базовому» шарі протектора, виготовленому з більш жорсткої гумової суміші. Поєднання таких конструктивних особливостей значно знижує ймовірність передчасної втрати шипів.

Наступною особливістю застосованої в даній моделі системи шипования є розташування шипів. У процесі руху ними утворюється 16 (по два з кожного боку) безперервних рядів. При цьому кількість шипів на кожен погонний метр протектора досягає шести десятків штук. Цього більш ніж достатньо, щоб забезпечити шині дуже впевнене і стабільне поведінку на будь-яких зимових дорогах.

Двошаровий протектор

Як було згадано раніше, протектор моделі Dunlop GrandTrek Ice 02 має двошарову конструкцію. Крім більш надійного утримання ручок її нижній шар з жорсткого компаунда виконує цілий ряд інших не менш важливих функцій. Перш за все, це зниження опору коченню, перешкоджання нерівномірного зносу, поліпшення керованості, забезпечення максимальної швидкості і точності в реакціях на повороти керма.

У свою чергу, має безпосередній контакт з дорогою зовнішній шар протектора відрізняється підвищеною еластичністю. Вона надається за рахунок збільшеного змісту в його компаунді силики. Крім того, до складу цієї гумової суміші були включені спеціальні полімери, які підвищують міцність протектора на розрив, що не тільки підвищує надійність, але і захищає його від негативного високотемпературного впливу. Крім того, більш еластичний верхній шар істотно підвищує рівень комфорту за рахунок надання ходу шини мякості.

Основні особливості Dunlop GrandTrek Ice 02

- швидке відведення сніжної сльоти з-під плями контакту завдяки численності, великим внутрішньому обєму і спрямованості дренажних канавок проти ходу шини;
- стабільне поведінку на великій швидкості забезпечується за рахунок дизайну центру протектора, де масивні блоки утворюють широке поздовжнє ребро;
- спеціальні перемички між блоками плечової зони і центральній частині протектора покращують зчеплення в поворотах і скорочують протяжність гальмівного шляху;
- оптимізована система шипования і кілька тисяч 3D-ламелей оригінальної конструкції забезпечують надійне зчеплення на зледенілих дорогах;
- двошаровий протектор одночасно поліпшує керованість і рівень комфорту при русі.