0

Dunlop GrandTrek Ice 02 275/40 R20 106T XL (шип)

Код товару: 275627

Наявність: на складі 4 шт.

5 171 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Dunlop
Модель :GrandTrek Ice 02
Ширина :275
Профіль :40
Діаметр :20
Сезон :зимова
Шиповка :шип
Індекс швидкості (км / год) :T(190км/час)
Індекс навантаження (кг) :106 (950 кг)
Тип транспортного засобу :позашляховик
Посилення :XL
Країна виробник :Японія
Рік виготовлення шин :2021

GrandTrek Ice 02

Опис шини Dunlop GrandTrek Ice 02


Шина Dunlop GranTrek Ice 02 є найдосконалішою зимової моделлю іменитого британського бренду для позашляховиків і кросоверів. Як і значна частина інших представників даної лінійки, вона призначена для експлуатації переважно на асфальтованих дорогах. Це слід вважати гідністю, оскільки більшість сучасних кросоверів і позашляховиків експлуатуються в основному саме на них.

Швидкий відвід води і сльоти

Дана модель оснащується протектором з симетричним спрямований дизайн. Однією з його характерних особливостей є розташування дренажних канавок. За рідкісним винятком всі вони мають значний нахил і спрямовані проти руху. У поєднанні з великою шириною дренажних канавок і збільшеною глибиною самого протектора це дозволяє з високою інтенсивністю відводити від плями контакту не тільки воду, але і більш великовагові снігові маси, забезпечуючи тим самим надійне і стабільне зчеплення при поганих погодних умовах.

Крім того, слід зазначити іншу перевагу такого дизайну дренажної системи. Збільшена ширина і глибина канавок дозволяє протектору утримувати і ущільнювати куди більше снігу. За рахунок такого ефекту шина демонструє більш надійне зчеплення на засніжених дорогах.

Відмінна стійкість і передбачуваність при високошвидкісному русі

Блоки в центральній частині протектора цієї шини розташовуються таким чином, що при русі ними утворюється дуже широке поздовжнє ребро. При цьому вони самі відрізняються масивними розмірами і підвищеною стійкістю до динамічної деформації. При русі дана конструктивна особливість дає про себе знати у вигляді надійного і стабільного поведінки на великій швидкості, а також передбачуваною керованості. Разом це створює у водія відчуття легкості в управлінні автомобілем.

Спеціальні перемички між блоками

Однією з ключових особливостей в дизайні протекторного малюнка цієї шини є спеціальні перемички між блоками в плечових зонах і центральної частини. Основним функціональним призначенням цих елементів є забезпечення підвищеної стійкості при маневруванні, прискоренні і гальмуванні. В таких режимах руху блоки плечових зон і центру протектора за рахунок наявності між ними жорсткої звязку працюють, як єдине ціле, що істотно поліпшує зчеплення з дорогою, а крім цього - перешкоджає виникненню і розвитку нерівномірного зносу.

Тривимірні ламелі Miura-Ori

Одним з найбільш оригінальних рішень в конструкції даної моделі є тривимірні ламелі Miura-Ori, названі по імені японського астрофізика, який розробив схему складання різних плоских предметів. Як відомо, більшість шинних виробників використовують 3D-ламелі, стінки яких мають численні виступи і западини. Вони не дають ламелям закриватися під дією ваги автомобіля, обмежуючи при цьому рухливість блоку, підвищуючи тим самим його жорсткість. У цій шини стінки ламелей мають Z-подібну форму в поздовжньому перетині і хвилеподібну в поперечному. У порівнянні з їх звичайними аналогами таке рішення має ряд важливих переваг. Основним з них є значне збільшення площі плями контакту блоку з поверхнею дороги, а також більш рівномірний розподіл зовнішньої навантаження по ньому. До цього варто додати інші переваги ламелей, а саме утворення декількох тисяч додаткових крайок, що істотно поліпшує зчеплення шини на льоду.

Нова система шипования

Дана модель стала однією з перших, де була застосована нова система шипования. Вона помітно відрізняється від того, що використовувалося в попередніх зимових шинах Dunlop.
Перш за все, це конструкція самого шипа. Його твердосплавная вставка мають прямокутну форму, а її довгі кромки - звивисту. Вона виготовлена з карбіду вольфраму. Даний матеріал характеризується не тільки дуже високу механічну міцність, але і низьким рівнем нагріву. При контакті з дорогою твердосплавная вставка шипа розташовується поперечно, що істотно покращує ефективність роботи шини при прискоренні і гальмуванні.

У чималому ступені змінилося і підстава шипа. Її верхня частина має шестигранну форму, що перешкоджає його проворачиванию в протекторі, а нижня - відрізняється збільшеними розмірами. Крім того, вона розташовується в нижньому «базовому» шарі протектора, виготовленому з більш жорсткої гумової суміші. Поєднання таких конструктивних особливостей значно знижує ймовірність передчасної втрати шипів.

Наступною особливістю застосованої в даній моделі системи шипования є розташування шипів. У процесі руху ними утворюється 16 (по два з кожного боку) безперервних рядів. При цьому кількість шипів на кожен погонний метр протектора досягає шести десятків штук. Цього більш ніж достатньо, щоб забезпечити шині дуже впевнене і стабільне поведінку на будь-яких зимових дорогах.

Двошаровий протектор

Як було згадано раніше, протектор моделі Dunlop GrandTrek Ice 02 має двошарову конструкцію. Крім більш надійного утримання ручок її нижній шар з жорсткого компаунда виконує цілий ряд інших не менш важливих функцій. Перш за все, це зниження опору коченню, перешкоджання нерівномірного зносу, поліпшення керованості, забезпечення максимальної швидкості і точності в реакціях на повороти керма.

У свою чергу, має безпосередній контакт з дорогою зовнішній шар протектора відрізняється підвищеною еластичністю. Вона надається за рахунок збільшеного змісту в його компаунді силики. Крім того, до складу цієї гумової суміші були включені спеціальні полімери, які підвищують міцність протектора на розрив, що не тільки підвищує надійність, але і захищає його від негативного високотемпературного впливу. Крім того, більш еластичний верхній шар істотно підвищує рівень комфорту за рахунок надання ходу шини мякості.

Основні особливості Dunlop GrandTrek Ice 02

- швидке відведення сніжної сльоти з-під плями контакту завдяки численності, великим внутрішньому обєму і спрямованості дренажних канавок проти ходу шини;
- стабільне поведінку на великій швидкості забезпечується за рахунок дизайну центру протектора, де масивні блоки утворюють широке поздовжнє ребро;
- спеціальні перемички між блоками плечової зони і центральній частині протектора покращують зчеплення в поворотах і скорочують протяжність гальмівного шляху;
- оптимізована система шипования і кілька тисяч 3D-ламелей оригінальної конструкції забезпечують надійне зчеплення на зледенілих дорогах;
- двошаровий протектор одночасно поліпшує керованість і рівень комфорту при русі.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі