0

Continental WinterContact TS 850P 235/55 R17 99H

Код товару: 293907

Наявність: на складі 4 шт.

6 421 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Continental
Модель :WinterContact TS 850P
Ширина :235
Профіль :55
Діаметр :17
Сезон :зимова
Індекс швидкості (км / год) :В (210 км / год)
Індекс навантаження (кг) :99 (775 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Країна виробник :Чеська Республіка
Рік виготовлення шин :2024

WinterContact TS 850P

Опис шини Continental ContiWinterContact TS 850P


Зимова шина Continental ContiWinterContact TS850P була представлена німецьким виробником зовсім недавно. Тим не менш, це не завадило їй стати дуже популярною, що обєднує її з попередньою моделлю з індексом 830, яку вона замінила на заводському конвеєрі. Що стосується технічних характеристик, то більшість з них помітно вище у новинки, завдяки використанню в її конструкції ряду новітніх розробок, а також передових матеріалів. Вони надали їй набагато кращу продуктивність на будь-яких зимових дорогах.

Оптимізований протекторний малюнок

Залишившись асиметричним, як і у попередньої моделі, протекторний малюнок цієї шини помітно змінився на краще. У ньому міститься набагато більше блоків, для збільшення кількості яких розробники істотно зменшили їх в розмірах. Це було зроблено з метою поліпшення зчіпних властивостей на снігу. При цьому дане властивість обумовлена збільшеною чисельністю не стільки протекторних блоків, скільки розташованих між ними хрестоподібних дренажних канавок. З їх допомогою у протектора зявилася можливість утримувати набагато більше снігу, одночасно зміцнюючи його. При русі по засніжених дорогах ця конструктивна особливість помітно поліпшує зчеплення на них.

Крім того, слід зазначити значну протяжність і розташування під відносно невеликим кутом утворених протекторними блоками зчіпних крайок. У поєднанні з описаними вище особливостями це помітно скорочує протяжність гальмівного шляху на снігу.

Система ламелей PrecisionPlus

Одним з ключових нововведень даної моделі є технологія PrecisionPlus. Від себе самої в попередній версії вона відрізняється розташуванням ламелей. У центральній частині і в плечових зонах протектора ці мініатюрні елементи розташовуються практично перпендикулярно відносно один одного і під гострим кутом по відношенню до напрямку руху. Виняток становить плечова зона із зовнішнього боку протектора, що обумовлено її функціональним призначенням. Крім того, помітно змінилася конструкція ламелей. Тепер у них при контакті з дорогою блокуються не тільки свої стінки, а й у інших ламелей. В результаті підвищується жорсткість не окремих ділянок блоку, а всього його повністю. Це дозволило істотно збільшити щільність розміщення ламелей, підвищивши тим самим їх кількість, що спричинило за собою відповідну зміну чисельності зчіпних крайок. У поєднанні з їх розташуванням це дозволило значно поліпшити відразу кілька експлуатаційних характеристик, крім зчеплення на мокрому асфальті, на снігу і льоду. Перш за все, курсова стійкість, як при маневруванні, так і при русі по прямій, а також швидкість і точність в реакціях на повороти керма.

Деформуємі певним чином боковини

Наступною важливою особливістю цієї шини є конструкція боковини. Під впливом бічних сил прискорення із зовнішнього боку вона деформується набагато менше, ніж з внутрішньої. Практичним результатом даного технічного рішення є стабільність форми і розмірів плями контакту при маневруванні і в поворотах. Це тягне за собою помітне підвищення стійкості і зчеплення.

Крім того, для поліпшення керованості і зчіпних властивостей в поворотах розробниками було застосовано ще кілька технічних рішень. Йдеться про оптимізованої формі профілю протектора, а також посиленої конструкції брекера, розташованого безпосередньо під ним. Разом це не тільки підвищує стабільність геометричних показників плями контакту, а й надає йому оптимальну з точки зору керованості і опірності зносу квадратну форму. Найбільш яскраво ці особливості проявляються при русі на великій швидкості по сухим асфальтованих покриттям. В таких умовах ця шина, будучи зимової, практично ніяк не відрізняється від літніх моделей.

Чудова продуктивність при гальмуванні

Крім боковин здатністю змінювати свою форму певним чином під впливом сил прискорення володіють і протекторні блоки. За допомогою вищезазначених ламелей при гальмуванні вони деформуються так, щоб площа їх плями контакту з дорогою була максимально великий. Крім того, за рахунок того, що ламелі підвищують жорсткість всього блоку цілком геометричні характеристики їх плями контакту залишаються вельми стабільними, незважаючи на безперервне зміна інтенсивності уповільнення. В умовах реальної експлуатації це технічне рішення дає про себе знати у вигляді короткого гальмівного шляху не тільки на сухих покриттях, а й на снігу, льоду і мокрому асфальті. На слизьких дорогах ефективність гальмування додатково підвищується за рахунок численних зчіпних крайок, утворених, як блоками, так і прорізаними в них ламелями.

Оригінальна форма поздовжніх канавок

Ще однією цікавою особливістю в дизайні цього протектора слід визнати стріловидну форму поздовжніх канавок, що поділяють його на кілька функціональних зон. Дане технічне рішення дозволяє поліпшити не тільки стійкість до аквапланування і слешпленнінгу, ні і кілька інших не менш важливих характеристик. Найбільш значущими з них є підвищене зчеплення на снігу, що забезпечується завдяки тому, що протектор може захоплювати і утримувати сніг. Крім того, численні виступи на стінках дренажних канавок істотно зменшують ризик виникнення і розвитку резонансних шумів і вібрацій.

Основні особливості шини Continental ContiWinterContact TS 850P

- використаний в цій шині асиметричний протекторний малюнок за рахунок того , що він містить набагато більше блоків і хрестоподібних канавок надає їй відмінну продуктивність на засніжених дорогах;
- підвищена щільність розміщення ламелей, а також їх оптимізоване розташування покращують не тільки зчіпні властивості на слизьких дорогах, але і керованість, курсову стійкість на сухих покриттях;
- спеціальна конструкція боковин, завдяки яким вони деформуються певним чином, забезпечує виняткову стабільність зчіпних властивостей і стійкість шини при маневруванні і в поворотах, як на сухих, так і слизьких від дощу, снігу та криги дорогах;
- короткий гальмівний шлях незалежно від дорожніх і погодних умов, благод аря здатності блоків протектора збільшувати площу контакту з поверхнею, а також численним зчіпним крайках, утвореним прорізаними в них ламелями.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі