0

Dunlop Graspic DS3 215/55 R16 93Q

Код товару: 260319

Наявність: немає на складі

3 150 грн


сума: грн.
Виробник :Dunlop
Модель :Graspic DS3
Ширина :215
Профіль :55
Діаметр :16
Сезон :зимова
Індекс швидкості (км / год) :Q (160 км / год)
Індекс навантаження (кг) :93 (650 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Країна виробник :Японія
Рік виготовлення шин :2020

Graspic DS3

Опис шини Dunlop Graspic DS3


Зимова нешипована легкова шина Dunlop Graspic DS3 сміливо можна вважати однією з вдалих зимових моделей цього британського виробника. Завдяки широкому асортименту, який налічує кілька десятків найбільш популярних типорозмірів з посадковими розмірами від 13 до 19 дюймів, дана модель чудово підходить для більшості випускаються в наші дні моделям легкових автомобілів. При цьому шина забезпечує комфортне і безпечне пересування, як по снігу і льоду, так і по асфальту.

Дизайн протектора

При розробці малюнка протектора фахівці компанії застосували технологію Digital Rolling Simulation II, тобто . технологію цифрового моделювання кочення. Практичним результатом застосування технологічного нововведення став симетричний ненаправленої малюнок протектора, що відрізняється оригінальним S-образним дизайном. Протектор шини Dunlop Graspic DS3 складається з трьох основних зон з різною щільністю гумової суміші. Центральна частина протектора виготовлена з більш мякої гумової суміші, а плечові зони - з більш жорсткою. Це дозволило забезпечити більш щільне прилягання протектора до поверхні дорожнього полотна, що істотно збільшило площу плями контакту шини з дорогою. Крім того, дане конструктивне рішення сприяє більш рівномірному розподілу навантаження по плямі контакту. В результаті вдалося домогтися чудової курсової стійкості і керованості.

Також слід зазначити і блочне побудову протекторного малюнка, в якому блоки згруповані в пять поздовжніх ребер, розділених дренажними канавками. При цьому відстань між рядами блоків, а також між самими блоками, цілком достатньо, щоб протектор шини швидко очищався від снігу. Ця здатність забезпечує надійне і стабільне зчеплення із засніженою та обледеніння поверхнею.

Ще однією характерною особливістю дизайну протекторного малюнка даної моделі є наявність величезної кількості спеціальних ламелей «Міура», особлива форма яких сприяє підвищенню жорсткості протекторних блоків. За рахунок високої конструктивної жорсткості вдається підтримувати надійний контакт з поверхнею дорожнього полотна, а також домогтися чудовою зносостійкості. Крім цього, особлива форма ламелей дозволила оснастити протектор збільшеним їх кількістю. В результаті ці ламелі додатково утворили численні гострі грані, ефективно чіпляються за будь-які нерівності дорожнього полотна. Це дозволило ще більше збільшити тягово-зчіпні показники, а також ефективність гальмування на засніженому і зледенілому покритті, компенсувавши тим самим відсутність шипів.

Інноваційна гумова суміш

Спеціально для Dunlop DS-3 фахівці компанії розробили нову гумову суміш, яка відрізняється не тільки збільшеною вдвічі в порівнянні зі звичайними шинами часткою змісту силики, але і наявністю в складі скловолокна. Силіка дозволяє протектору більш щільно облягати мікронерівності дорожнього полотна, а тверді скляні волокна, діючи подібно шпильок, забезпечують виняткове зчеплення навіть з зледенілій поверхнею. Крім того, збільшений вміст в складі гумової суміші кремнийсодержащих компонентів благотворно вплинуло на стійкість протектора до стирання, що істотно продовжило термін служби шини.

Основні особливості моделі Dunlop Graspic DS3

- Оптимізований за допомогою технології Digital Rolling Simulation II Technology S-подібний дизайн симетричного ненаправленного малюнка протектора забезпечує надійне і безпечне поводження, як при русі по обмерзлих і засніжених покриттях, так і в період відлиг;
- Інноваційний склад гумової суміші зі збільшеним вдвічі вмістом високоякісних кремнийсодержащих компонентів, а також зі скловолокном дозволяє шині залишатися еластичною при негативних температурах, забезпечуючи при цьому прекрасне зчеплення на снігу і льоду;
- Широке застосування при розробці засобів компютерного моделювання дозволив створити протектор із збільшеною площею плями контакту, забезпечивши при цьому оптимальне розбраті розподіл навантаження;
- Оптимальна жорсткість протекторних блоків, забезпечена спеціальними ламелями «Міура», дозволило надати шині відточений характер керованості, надійне і стабільне зчеплення з різними типами дорожнього полотна;
- Збільшене число ламелей, що утворюють додатково численні гострі грані, дозволило повністю компенсувати відсутність у даній моделі шипів, забезпечивши при цьому прекрасне зчеплення на зледенілій поверхні;
- Низький рівень шуму, завдяки ретельно підібраним формам і розмірам протекторних блоків, а також змінному кроці їх розміщення.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі