0

Опис шини Dunlop Graspic DS3


Зимова нешипована легкова шина Dunlop Graspic DS3 сміливо можна вважати однією з вдалих зимових моделей цього британського виробника. Завдяки широкому асортименту, який налічує кілька десятків найбільш популярних типорозмірів з посадковими розмірами від 13 до 19 дюймів, дана модель чудово підходить для більшості в...

далі

Опис шини Dunlop Graspic DS3


Зимова нешипована легкова шина Dunlop Graspic DS3 сміливо можна вважати однією з вдалих зимових моделей цього британського виробника. Завдяки широкому асортименту, який налічує кілька десятків найбільш популярних типорозмірів з посадковими розмірами від 13 до 19 дюймів, дана модель чудово підходить для більшості випускаються в наші дні моделям легкових автомобілів. При цьому шина забезпечує комфортне і безпечне пересування, як по снігу і льоду, так і по асфальту.

Дизайн протектора

При розробці малюнка протектора фахівці компанії застосували технологію Digital Rolling Simulation II, тобто . технологію цифрового моделювання кочення. Практичним результатом застосування технологічного нововведення став симетричний ненаправленої малюнок протектора, що відрізняється оригінальним S-образним дизайном. Протектор шини Dunlop Graspic DS3 складається з трьох основних зон з різною щільністю гумової суміші. Центральна частина протектора виготовлена з більш мякої гумової суміші, а плечові зони - з більш жорсткою. Це дозволило забезпечити більш щільне прилягання протектора до поверхні дорожнього полотна, що істотно збільшило площу плями контакту шини з дорогою. Крім того, дане конструктивне рішення сприяє більш рівномірному розподілу навантаження по плямі контакту. В результаті вдалося домогтися чудової курсової стійкості і керованості.

Також слід зазначити і блочне побудову протекторного малюнка, в якому блоки згруповані в пять поздовжніх ребер, розділених дренажними канавками. При цьому відстань між рядами блоків, а також між самими блоками, цілком достатньо, щоб протектор шини швидко очищався від снігу. Ця здатність забезпечує надійне і стабільне зчеплення із засніженою та обледеніння поверхнею.

Ще однією характерною особливістю дизайну протекторного малюнка даної моделі є наявність величезної кількості спеціальних ламелей «Міура», особлива форма яких сприяє підвищенню жорсткості протекторних блоків. За рахунок високої конструктивної жорсткості вдається підтримувати надійний контакт з поверхнею дорожнього полотна, а також домогтися чудовою зносостійкості. Крім цього, особлива форма ламелей дозволила оснастити протектор збільшеним їх кількістю. В результаті ці ламелі додатково утворили численні гострі грані, ефективно чіпляються за будь-які нерівності дорожнього полотна. Це дозволило ще більше збільшити тягово-зчіпні показники, а також ефективність гальмування на засніженому і зледенілому покритті, компенсувавши тим самим відсутність шипів.

Інноваційна гумова суміш

Спеціально для Dunlop DS-3 фахівці компанії розробили нову гумову суміш, яка відрізняється не тільки збільшеною вдвічі в порівнянні зі звичайними шинами часткою змісту силики, але і наявністю в складі скловолокна. Силіка дозволяє протектору більш щільно облягати мікронерівності дорожнього полотна, а тверді скляні волокна, діючи подібно шпильок, забезпечують виняткове зчеплення навіть з зледенілій поверхнею. Крім того, збільшений вміст в складі гумової суміші кремнийсодержащих компонентів благотворно вплинуло на стійкість протектора до стирання, що істотно продовжило термін служби шини.

Основні особливості моделі Dunlop Graspic DS3

- Оптимізований за допомогою технології Digital Rolling Simulation II Technology S-подібний дизайн симетричного ненаправленного малюнка протектора забезпечує надійне і безпечне поводження, як при русі по обмерзлих і засніжених покриттях, так і в період відлиг;
- Інноваційний склад гумової суміші зі збільшеним вдвічі вмістом високоякісних кремнийсодержащих компонентів, а також зі скловолокном дозволяє шині залишатися еластичною при негативних температурах, забезпечуючи при цьому прекрасне зчеплення на снігу і льоду;
- Широке застосування при розробці засобів компютерного моделювання дозволив створити протектор із збільшеною площею плями контакту, забезпечивши при цьому оптимальне розбраті розподіл навантаження;
- Оптимальна жорсткість протекторних блоків, забезпечена спеціальними ламелями «Міура», дозволило надати шині відточений характер керованості, надійне і стабільне зчеплення з різними типами дорожнього полотна;
- Збільшене число ламелей, що утворюють додатково численні гострі грані, дозволило повністю компенсувати відсутність у даній моделі шипів, забезпечивши при цьому прекрасне зчеплення на зледенілій поверхні;
- Низький рівень шуму, завдяки ретельно підібраним формам і розмірам протекторних блоків, а також змінному кроці їх розміщення.