0

Опис шини Росава WQ-103


При розробці зимової шини Росава WQ-103 широко використовувався світовий досвід, а також сучасні матеріали. Це дозволило надати їй високі експлуатаційні характеристики, починаючи від відмінного зчеплення на будь-якому зимовому покритті і закінчуючи паливною економічністю.

Ефективне відведення води і снігу

Дана модель...

далі

Опис шини Росава WQ-103


При розробці зимової шини Росава WQ-103 широко використовувався світовий досвід, а також сучасні матеріали. Це дозволило надати їй високі експлуатаційні характеристики, починаючи від відмінного зчеплення на будь-якому зимовому покритті і закінчуючи паливною економічністю.

Ефективне відведення води і снігу

Дана модель оснащена протектором з направленим симетричним дизайном. Однією з його ключових особливостей є конструкція дренажної системи. Більшість її канавок розташовується під гострим кутом і проти напрямку руху. Це в значній мірі підвищує їх пропускну здатність. Крім того, дренажні канавки відрізняється значною шириною, завдяки чому шина демонструє високу стійкість не тільки до аквапланування, а й слешпленнінгу.

Відмінна стійкість на будь-якій швидкості

Ще одним важливим достоїнством цієї шини є підвищена стійкість незалежно від швидкості і характеристик дорожнього покриття. В основному це заслуга центрального протекторного ребра і жорсткої конструкції брекерного шару. Обидва ці елементи відрізняються підвищеною стійкістю до динамічної деформації, що дозволяє даній моделі залишатися стабільною і надійною навіть на великій швидкості.

Кілька тисяч додаткових зчіпних крайок

Ця шина демонструє впевнену поведінку навіть на льоду, незважаючи на відсутність шипів. Воно компенсується декількома тисячами ламелями, прорізаними в усіх елементах протектора. Це в значній мірі підвищує продуктивність шини на зледенілих покриттях.

Основні особливості Росава WQ-103

- хороші зчіпні властивості при несприятливих погодних умовах забезпечуються ефективною роботою дренажної системи;
- стабільність і стійкість на будь-якій швидкості завдяки жорсткій конструкції центрального протекторного ребра і брекерного шару;
- надійність на льоду забезпечується кількома тисячами зчіпних крайок, утворених в процесі руху численними ламелями.