0

Опис шини Nokian Hakkapeliitta 8 SUV


В зимовій шиповану шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV використовуються ті ж прогресивні технічні рішення, які раніше були реалізовані в моделі Hakkapeliitta 8. Але, на відміну від неї, ця шина призначена виключно для автомобілів підвищеної прохідності з діаметром коліс від 15 до 21 дюйма. Всього лінійці типор...

далі

Опис шини Nokian Hakkapeliitta 8 SUV


В зимовій шиповану шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV використовуються ті ж прогресивні технічні рішення, які раніше були реалізовані в моделі Hakkapeliitta 8. Але, на відміну від неї, ця шина призначена виключно для автомобілів підвищеної прохідності з діаметром коліс від 15 до 21 дюйма. Всього лінійці типорозмірів налічується більше чотирьох десятків розмірностей, що передбачає виняткову застосовність цієї моделі до переважної більшості сучасних кросоверів і позашляховиків.

Як і попередниця, ця шина була спеціально розроблена для країн з суворим зимовим кліматом з часто змінюються погодними умовами. Процес її створення розтягнувся майже на чотири роки і зажадав значних творчих зусиль від фінських шинних фахівців. Вони вирішили не відмовлятися від симетричного спрямованого малюнка протектора, оскільки він володіє надзвичайною варіативністю з точки зору шипування, знімаючи значну частину обмежень при створенні схеми розміщення шипів.

Nokian Eco Stud 8

Технологія шипування Nokian Eco Stud 8 своєю появою багато в чому зобовязана новим європейським законодавством, в якому були значно посилені вимоги, що стосуються того руйнівного впливу, що чиниться шипами зимових шин на асфальт. Для того щоб вкластися в ці вимоги, фінським шинникам довелося повністю переглянути раніше застосовувалася конструкцію шипів. Шина Nokian Hakkapeliitta 8 SUV стала однією з перших, де знайшов застосування якірний шип зі зміненою формою фланця, яка зменшила ступінь його відхилення при зіткненні з дорожнім полотном. Це дозволило зробити контакт шипа з поверхнею більш надійним і стабільним. Крім цього, під шипом тепер розташовується спеціальна гумова подушечка з дуже еластичної гуми, завдяки чому вдалося не тільки знизити шкідливий вплив на дороги, але і значно зменшити рівень шуму.

Ще однією складовою даної технології є схема розміщення шипів , місце розташування кожного з яких є результатом роботи систем компютерного моделювання. Однак і «неозброєним» оком можна легко помітити дивну рівномірність розподілу шипів по всій поверхні протектора. В кінцевому рахунку, це дозволило забезпечити чудове зчеплення на льоду.

Двошаровий протектор Cap & amp; base

Крім підбору оптимальної схеми розташування шипів, фінським шинникам треба було вирішити задачу по забезпеченню надійного їх утримання в шині. Це вдалося домогтися, завдяки двошарової конструкції протектора. Шипи закріплені у внутрішньому шарі протектора, який виготовлений з особливо міцної гумової суміші.

Крім надійності кріплення шипів, жорсткий внутрішній шар дозволив поліпшити цілий ряд експлуатаційних характеристик, в тому числі керованість на сухому асфальті, яка раніше вважалася « ахіллесовою пятою »зимових шипованих шин Nokian.

Збільшене число протекторних блоків

Нова модель має збільшеною кількістю протекторних блоків. Це рішення дозволило значно підвищити зчіпні характеристики, оскільки тепер пляма контакту має в своєму розпорядженні значно більше гострих кромок. Крім того, чим більше протекторних блоків, тим легше підібрати місця розташування шипів, про що було розказано раніше.

Ще однією перевагою цього технічного рішення стала більш низька температура нагріву шини при русі, що підвищило зносостійкість протектора, а значить довговічність всієї шини в цілому.

Надійна і стабільна керованість на зимовій дорозі

в оновленому протекторі відразу звертає на себе увагу будова центральної частини. На відміну від попередниці розташовані тут протекторні блоки жорстко зєднані між собою, що перетворює їх в якусь подобу суцільного поздовжнього ребра. Наявність в цій частині протектора шини Nokian Hakkapeliitta 8 SUV елемента з високою конструктивною жорсткістю дозволило забезпечити збалансовану і передбачувану керованість, що напевно оцінять власники повнопривідних міських позашляховиків. Крім того, це рішення дозволило нівелювати негативний вплив великої ваги таких автомобілів на шину, знизивши до мінімуму ймовірність розвитку нерівномірного зносу. Адже, як відомо, саме центральна частина протектора шини, встановленої на провідній осі, зношується найбільш інтенсивно.

Інноваційний склад гумової суміші

Як відомо, саме гумова суміш справляє визначальний вплив на всі основні технічні характеристики шини. У цій моделі була використана абсолютно нова гумова суміш Cryo-silane Gen 2, яка є результатом багаторічної праці. Основою для нової гумової суміші став кріосилан другого покоління. Крім нього, до складу були включені натуральні каучуки, силика і сурепное масло. Саме останній компонент з повним правом можна назвати одним з ключових.

сурепним масло, будучи однією з різновидів рапсового масла, являє собою каталізатор, що дозволив зєднати воєдино всі компоненти гумової суміші при низьких температурах зовнішнього середовища. Воно стимулює взаємодію натурального каучуку з кремнийсодержащими компонентами, а також підвищує міцність протектора на розрив. Крім того, включення до складу сурепним масла дозволило значно збільшити дозування натурального каучуку, завдяки якому шина демонструє чудову еластичність в дуже широкому температурному діапазоні.

Основні особливості шини для позашляховиків Nokian Hakkapeliitta 8 SUV

- Значно видозмінився симетричний направлений малюнок протектора надав шині чудову ефективність на будь-яких зимових покриттях;
- Жорстко зєднані між собою протекторні блоки в центральній частині дозволяють більш рівномірно розподіляти зовнішній тиск, завдяки чому вдалося надати характеру керованості стабільність і передбачуваність;
- унікальна гумова суміш Cryo-silane Gen 2 з додаванням сурепним масла забезпечує шині відмінну еластичність навіть при дуже низьких температурах;
- істотно збільшена кількість протекторних блоків дозволило істотно поліпшити зчіпні характеристики, особливо на слизькій поверхні;
- Нова кін ція шипів і схема їх розміщення, розроблена за допомогою засобів компютерного моделювання, забезпечує чудове зчеплення на льоду;
- Двошаровий протектор, завдяки якому забезпечується прекрасна керованість, як на сухій, так і засніженій дорозі.

 
зимова шина
4 851 грн
Код товару: 310124
4 851 грн
Код товару: 310124
зимова шина
5 251 грн
Код товару: 295611
5 251 грн
Код товару: 295611
Показано 1 - 2 з 2 товарів