Опис шини Nokian Hakkapeliitta R2 SUV
Крім аналогічних рішень для легкових автомобілів фінський виробник приготував для майбутнього зимового сезону нову фрикційну шину для кросоверів і міських позашляховиків. Новинка називається Nokian Hakkapeliitta R2 SUV і в ній використані всі ті ж прогресивні технічні рішення, які трохи раніше знайшли зас...
Опис шини Nokian Hakkapeliitta R2 SUV
Крім аналогічних рішень для легкових автомобілів фінський виробник приготував для майбутнього зимового сезону нову фрикційну шину для кросоверів і міських позашляховиків. Новинка називається Nokian Hakkapeliitta R2 SUV і в ній використані всі ті ж прогресивні технічні рішення, які трохи раніше знайшли застосування в шині з такою ж назвою, але без приставки SUV.
Технологія Nokian Cryo Crystal в скандинавської шині
Під цією назвою ховається поєднання нового малюнка протектора і інноваційної гумової суміші, розробленої спеціально для новітніх зимових шин. Одним з основних нововведень гумової суміші стали багатогранні частки, форма яких нагадує кристали. Ці частинки буквально вгризаються в поверхню зледенілого дорожнього полотна, забезпечуючи з ним більш надійне зчеплення. При цьому знос шини із мінімальним впливом на зчіпні характеристики, завдяки зміненій технології приготування гумової суміші, що забезпечила більш рівномірний розподіл часток-кристалів.Крім них, у складі протекторної суміші присутній силика, кріосилан, сурепное масло і натуральний каучук, оптимальне співвідношення між якими дозволило добитися чудового зчеплення, як на льоду і снігу, так і на мокрій дорозі. Крім того, протектор став стійкіше чинити опір зносу і зусиллю на розрив, завдяки застосуванню екологічно чистого сурепним масла. Тестування в реальних умовах показало, що нова гумова суміш змогла істотно скоротити різницю між нешипованими і шипованими шинами, особливо на зледенілих покриттях.
Новий малюнок протектора
Для кросоверів і позашляховиків дуже велике значення має збалансованість зчіпних характеристик і керованості. До всього іншого, вони повинні бути стабільними і давати можливість водієві оперативно реагувати на зміни дорожньої обстановки.Новинка отримала більш агресивний, в порівнянні з попередньою моделлю, малюнок протектора, що відрізняється збільшеною кількістю ламелей. Завдяки цьому, пляма контакту стало розташовувати великою кількістю гострих кромок, що дозволило значно поліпшити зчеплення з обмерзлих покриттям. При цьому ламелі стали ширше, що дозволило забезпечити більш надійне захоплення нерівностей на льоду, а розташовані в плечових зонах відкриваються канавки стали краще очищати протектор від сніжної шуги.
З тією ж метою фінські шинники зробили стінки бічних дренажних канавок полірованими, що дозволило протектору більш ефективно позбавлятися від снігу. Крім того, в плечових зонах розташовані спеціальні зубці, які легко проникаючи через снігову шугу, чіпляються за тверду поверхню, забезпечуючи тим самим більш надійне зчеплення з дорогою, покритою талим снігом.
Підвищенню зчеплення на засніженій дорозі посприяли активатори ламелей, які розташовані тепер не тільки в плечових зонах протектора, але і в центральній його частині. При зіткненні з поверхнею дорожнього полотна ламелі розкриваються, створюючи тим самим додаткові кромки зчеплення, що робить контакт шини з дорогою більш надійним.
Дана модель, як і інші шини цього фінського виробника, оснащена запатентованими ламелями-насосами, які підвищують ефективність роботи дренажної системи. Однак ця шина отримала ламелі-насоси збільшеної місткості, що дозволило збільшити обсяги води, що відводять із зони контакту. В результаті зчеплення на мокрій дорозі стало ще більш ефективним.
У цій шині центральне ребро обєднано з протекторними блоками, розташованими з ним по сусідству. Це рішення дозволило значно збільшити жорсткість центральній частині протектора, що додало шині цілий ряд переваг. Перш за все, покращилася курсова стійкість, що зробило пересування по зимових дорогах безпечнішим. Крім того, розподіл зовнішнього тиску стало більш рівномірним, завдяки чому керованість шини Nokian Hakkapeliitta R2 SUV придбала стабільність і передбачуваність. В результаті водій отримав можливість більш обєктивно оцінювати характеристики зчеплення з дорожнім полотном, оперативно вживати заходів у разі їх зміни. Крім того, за рахунок більш жорсткої центральній частині зовнішній тиск стало більш рівномірно розподілятися по плямі контакту, що підвищило стійкість протектора до передчасного зносу.
Значно знизилася вібронагруженность. Цього вдалося домогтися, завдяки багатошаровості протектора, в якому зовнішній шар виготовлений з більш еластичною гумової суміші, а внутрішні шари зроблені більш жорсткими. За рахунок цього вдається більш ефективно помякшувати удари і вібрації, що виникають при проїзді через нерівності.
Driving Safety Indicator
Наявність на протекторі індикаторів зносу протектора DSI значно підвищили комфорт в повсякденному використанні шини. Його основне функціональне призначення полягає в тому, щоб показати водію залишкову глибину протекторного малюнка. У міру зношування з поверхні протектора зникають відповідні цифри. Зникнення індикатора у вигляді сніжинки означає, що глибина протекторного малюнка становить менше 4 мм і шина більш не придатна для експлуатації в зимових умовах.Основні особливості шини Nokian Hakkapeliitta R2 SUV
- Агресивніший, по порівняно з попередницею, симетричний направлений малюнок забезпечує чудове зчеплення з будь-яким зимовим покриттям;- Нові частки-кристали, рівномірно розподілені в гумової суміші, забезпечують більш надійні зчіпні характеристики на льоду;
- Збільшена кількість ламелей, завдяки чому пляма контакту стало розташовувати додатковими крайками зчеплення;
- Спеціальні зубці між протекторними блоками забезпечують більш високу стійкість до сплешпленінгу;
- Ламелі-насоси дозволили значно поліпшити відведення води з плями контакту, забезпечивши тим самим більш надійне зчеплення з мокрою дорогий.