Опис шини Bridgestone Blizzak DM V2
Зимові шини лінійки Blizzak від компанії Bridgestone протягом десятиліть займають найвищі місця у всіляких тестах і рейтингів, користуючись при цьому прекрасною популярністю в країнах з несприятливими погодними умовами. Модель Blizzak DM-V2 є однією з новинок від японського виробника, будучи призначеної для...
Опис шини Bridgestone Blizzak DM V2
Зимові шини лінійки Blizzak від компанії Bridgestone протягом десятиліть займають найвищі місця у всіляких тестах і рейтингів, користуючись при цьому прекрасною популярністю в країнах з несприятливими погодними умовами. Модель Blizzak DM-V2 є однією з новинок від японського виробника, будучи призначеної для автомобілів підвищеної прохідності (кросоверів і позашляховиків), а також універсалів, оснащених повноприводною трансмісією.
Відмінне зчеплення на льоду і снігу
Розробляючи Blizzak DM-V2, японські шинники особливу увагу приділили забезпеченню максимальних зчіпних властивостей на снігу і льоду. Для досягнення цієї амбітної мети була виконана величезна робота, яка торкнулася, перш за все, протекторного малюнка. Він помітно змінився в порівнянні з попередньою моделлю, забезпечуючи при цьому більш рівномірний розподіл зовнішнього тиску по плямі контакту. Це дозволило значно відсунути момент зриву колеса в пробуксовку, що, в свою чергу, покращило ефективність розгону, керованість і стійкість при русі по снігу. При цьому розрахована за допомогою засобів компютерного моделювання система перехресних каналів, спеціальні «пастки снігу» і збільшена кількість ламелей забезпечує надійне зчеплення на снігу в усіх напрямках.З інших особливостей протекторного малюнка даної моделі варто відзначити кут дренажних канавок . Він підібраний таким чином, щоб забезпечити максимальну швидкість відводу води і сніжної шуги з плями контакту. При цьому блоки плечових зон містять спеціальні виїмки, що поліпшують зчеплення при русі по глибокому снігу.
Плоский профіль протектора
Ще одним нововведенням став профіль протектора, який відрізняється практично нульовим радіусом. Дана конструктивна особливість забезпечує більш рівномірний розподіл зовнішнього тиску по ламелей, що, в свою чергу, підвищило надійність їх зчеплення з поверхнею дорожнього полотна. Крім того, плоский профіль протектора дозволив збільшити розміри плями контакту, а разом з цим і число зчіпних крайок, що формуються ламелями. Все це найсприятливішим чином позначилося на керованості при русі по слизьких від снігу і льоду дорогам.Невидимі технології
Незважаючи на всі хитрощі, вжиті у відношенні протекторного малюнка, більшу частину зчіпних властивостей і раніше забезпечується гумовою сумішшю. У даній моделі була використана нова версія Multi-Cell Compound, яка, завдяки новітнім технологіям приготування і матеріалами знайшла здатність вбирати з поверхні дорожнього полотна в кілька разів більше вологи в порівнянні з попередньою моделлю. В результаті Blizzak DM-V2 демонструє помітно краще зчеплення на льоду при температурі навколишнього середовища від 0 до мінус 5 градусів за Цельсієм. Тобто шина стала набагато безпечніше в найпідступніших погодних умовах.Ще однією перевагою даної гумової суміші є відсутність необхідності в тривалій обкатці шин. Замість 1500-2000 км у попередньої моделі, нової DM-V2 для відкриття всіх мікропор достатньо всього лише 100-200 км.
3D-ламелі
Як і більшість інших моделей з лінійки Blizzak, протекторний малюнок даної моделі також оснащений великою кількістю 3D-ламелей. Фіксація їх стінок в трьох напрямках забезпечується за рахунок безлічі маленьких структурних елементів всередині. Завдяки цьому, в розпорядженні плями контакту зявляється незліченна кількість додаткових крайок зчеплення. Крім того, при зіткненні з поверхнею дорожнього полотна протекторні блоки Bridgestone Blizzak DM V2 за рахунок щільної фіксації ламелей стають більш жорсткими, що, в свою чергу, істотно поліпшує керованість на твердих покриттях. Цю ж мету переслідували японські шинники, які брали участь у ламелях внутрішні перемички, які при різкому поздовжньому прискоренні не дають блокам надмірно розкриватися.Виняткова надійність
Однією з «фірмових» рис більшості шинної продукції від компанії Bridgestone є дуже висока міцність, що дозволяє шинам даної марки безболісно переносити навіть дуже жорсткі умови експлуатації. Модель Blizzak DM-V2 з цієї точки зору не є винятком. Її боковина має багатошарову конструкцію. Відповідне посилення є і під плечовими зонами протектора. Це забезпечує шині неймовірну міцність, отримати шишку на ній буде дуже складно. Також не можна не відзначити місце виробництво даної моделі. На відміну від більшості провідних в світі виробників компанія Bridgestone випускає Blizzak DM-V2 виключно у себе на батьківщині, тобто в Японії.Збільшена глибина протектора
Вищезазначені тривимірні ламелі крім зчіпних властивостей на снігу і льоду дозволили збільшити глибину протекторного малюнка до 10 мм, не надавши при цьому ніякої шкоди керованості. Дана конструктивна особливість спричинила за собою підвищення обсягу дренажних каналів, що, в свою чергу, поліпшило стійкість до аквапланування і слешпленнінгу. При цьому робоча глибина протектора, при якій забезпечується відмінна продуктивність на зимових дорогах, становить 5 мм. Це дуже хороший показник, оскільки гумова суміш Multi-Cell Compound, до всього іншого, відрізняється чудовою стійкістю до абразивного зносу.Основні особливості шини Bridgestone Blizzak DM V2
- розроблений за допомогою засобів компютерного моделювання симетричний спрямований протекторний малюнок з V-подібним дизайном забезпечує чудове зчеплення на будь-яких зимових дорогах;- практично нульовий радіус профілю протектора збільшує розміри плями контакту, оптимізуючи при цьому розподіл зовнішнього тиску по ньому, що, в свою чергу поліпшує керованість і стійкість на снігу і льоду;
- нова версія гумової суміші Multi-Cell Compound відрізняється від своєї попередниці здатністю вбирати з поверхні зледенілого покриття в кілька разів більше вологи, що забезпечує більш надійне зчеплення з ним;
- збільшена щільність розміщення ламелей підвищує зчіпні властивості на льоду, при цьому щільна фіксація їх стінок в тре х напрямках поліпшує керованість при русі по асфальту і укотив;
- виняткова міцність завдяки багатошаровому будові боковин і посиленої конструкції плечових зон.