0

Michelin X-Ice North 3 215/55 R18 99T XL (под шип)

Код товару: 390366

Наявність: на складі 4 шт.

7 587 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Michelin
Модель :X-Ice North 3
Ширина :215
Профіль :55
Діаметр :18
Сезон :зимова
Індекс швидкості (км / год) :T(190км/час)
Індекс навантаження (кг) :99 (775 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Посилення :XL
Країна виробник :Угорщина
Рік виготовлення шин :2023

X-Ice North 3

Опис шини Michelin X-Ice North 3


Зимова легкова шипована шина Michelin X-Ice North 3 увібрала в себе новітні інноваційні розробки французького шинного гіганта, починаючи від системи Smart Stud System і закінчуючи технологією відводу крижаний крихти Ice Powder Remover. При цьому не можна не відзначити виняткову застосовність даної моделі, яка пропонується в 66 типорозмірах з посадковим діаметром від 15 до 20 дюймів.

Система «розумний шип»

В процесі розробки фахівці компанії обєднали кілька інноваційних технологій в єдиний комплекс, що дозволив підвищити ефективність шини відразу по декількох напрямках. Одним з таких комплексів стала система Smart Stud System, яка складається з нового покоління термоактивній гумової суміші, технології відводу крижаної крихти Ice Powder Remover, а також шипи особливої конічної форми.

Попередні моделі зимових шин оснащувалися двошаровим протектором, в якому верхній шар забезпечує максимальне зчеплення з поверхнею дорожнього полотна, а нижній - фіксацію шипів. У відрізните від них протектор новинки виготовлений з термоактивній гумової суміші, яка використовується в якості внутрішнього шару. Її ключовою особливістю є здатність змінювати фізичні характеристики в залежності від температури навколишнього середовища. При високих температурах внутрішній шар стає дуже еластичним, за рахунок чого шипи буквально вдавлюються в протектор, що значно поліпшує зчеплення на сухому асфальті. Зі зниженням температурного режиму жорсткість внутрішнього шару зростає, в результаті чого шипи отримують дуже тверду основу, що збільшує тиск на зледенілу поверхню, забезпечуючи тим самим більш надійне зчеплення з зледенілій дорогою.

Ще однією частиною системи «розумний шип »стала технологія видалення крижаної крихти. При русі по льоду навколо шипів зявляється крижана крихта, яка істотно знижує зчеплення шини з поверхнею. Для вирішення даної проблеми французькі шинники розташували в зоні навколо шипів спеціальні колодязі, які служать свого роду накопичувачами для крижаних крихт.

Також певних змін зазнала конструкція шипа. Він відрізняється тим, що на широку основу встановлена конусоподібна ніжка, на якій знаходиться фланець з твердосплавної вставкою. Завдяки такому рішенню, вдалося забезпечити більш надійну фіксацію шипа в протекторі, а також значно продовжити термін його служби.

Протекторний малюнок із збільшеною кількістю крайок зчеплення

У порівнянні з попередньою моделлю, нова шина отримала протектор , що містить значно більшу кількість крайок зчеплення, що дозволило забезпечити відмінну керованість на засніженій дорозі. Крім цього, протектор оснастили особливою формою плечової зони, яка отримала назву Step In-Step Out. Її особливість полягає в тому, що блоки плечових зон мають різний виступ за боковини шини. За рахунок цього вдалося значно підвищити прохідність по глибокому снігу і сніжній каші.

Змінений кут дренажних каналів

Для підвищення стійкості до аквапланування і слашпленнінгу фахівці компанії змінили кут розташування дренажних каналів. Тепер вони розташовуються від центральної частини протектора до його зовнішній стороні, що значно підвищується ефективність роботи дренажної системи.

Гумова суміш Flex-Ice 3

Зовнішній шар протектора Michelin X-Ice North 3 виготовлений з третього покоління фірмової гумової суміші Flexi-Ice. Основним нововведенням стала зміна пропорційного змісту натурального і синтетичного каучуку, а також збільшення частки змісту силики. Це дозволило значно поліпшити зчеплення на мокрій дорозі без шкоди тягово-зчіпних властивостях на зледенілих і засніжених покриттях. Крім того, збільшення вмісту силіки сприятливо відбилося на стійкості протектора до абразивного зносу.

Посилена конструкція боковин

Нова зимова шина від Michelin вигідно відрізняється більш міцною конструкцією боковин. Це було зроблено з метою забезпечення високої надійності при експлуатації на дорогах незадовільної якості. Підвищена твердість боковин дозволяє шині ефективніше демпфіровать удари від нерівностей на дорозі.

Технологія IronFlex

З тією ж метою була застосована технологія IronFlex. Вона полягає у введенні в конструкцію каркаса додаткового шару з сталевих ниток. Це дозволяє швидко розсіювати пікові навантаження, що виникають в момент удару.

Основні особливості Michelin X-Ice North 3

- система Smart Stud System забезпечує неперевершене зчеплення на льоду;
- технологія видалення крижаної крихти покращує зчіпні властивості на зледенілій поверхні;
- нова конічна форма шипів значно подовжує термін їх служби, забезпечуючи при цьому їх більш надійну фіксацію в протекторі;
- термоактивна гумова суміш, з якої виготовлений внутрішній шар протектора, здатна змінювати фізичні властивості в залежності від температури зовнішнього середовища, забезпечуючи тим самим оптимальні експлуатаційні характеристики в будь-яких умовах;
- протекторний малюнок із збільшеною кількістю зчіпних крайок забезпечує надійне зчеплення на засніженій дорозі;
- гумова суміш Flex-Ice 3 за рахунок зміни пропорції змісту натуральних і синтетичних каучуків, а також збільшення частки змісту силики забезпечує отли чное зчеплення, як на мокрій, так і на вкритій льодом;
- посилена конструкція боковин в поєднанні з технологією IronFlex дозволила звести до мінімуму ризик отримання пошкоджень при проїзді нерівностей.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі