Continental WinterContact TS 850P SUV 235/70 R18 110V XL FR
Код товару: 310266
Наявність: на складі 4 шт.
Увага: обмежена кількість товару в наявності!
Доступний:
WinterContact TS 850P SUV
Опис шини Continental ContiWinterContact TS 850P SUV
Зимова шина для кросоверів і позашляховиків Continental ContiWinterContact TS 850P SUV була представлена німецьким виробником одночасно зі своєю оригінальною версією без абревіатури SUV в назві, призначеної для звичайних легкових автомобілів. Багато в чому це обумовлено тим, що обидві новинки, по суті, є однією і тією ж шиною, відрізняючись один від одного, перш за все, конструкцією каркаса і боковин. У даній моделі вони були значно посилені, що дозволило надати їй додаткову міцність і несучу здатність, більш відповідних збільшеному вазі сучасних кросоверів і позашляховиків. В іншому ця шина повністю ідентична «оригіналу», демонструючи ту ж високу продуктивність на будь-яких зимових дорогах. Як і модель попереднього покоління, вона була розроблена з урахуванням кліматичних умов країн Західної і Центральної Європи. З урахуванням особливостей нашого клімату вона найкраще підходить для експлуатації в містах, а також в південних регіонах.
Покращене зчеплення на снігу
На відміну від більшості своїх конкурентів німецькі шинники при розробці даної моделі вважали за краще створити для неї протекторний малюнок заново. Він як і раніше характеризується «фірмовим» асиметричним дизайном, але при цьому помітно відрізняється від того, що було використано в шині попереднього покоління. Ключовим нововведенням є істотне збільшення кількості протекторних блоків, заради чого розробникам довелося помітно зменшити розміри цих елементів. Метою даного рішення було не тільки збільшення чисельності зчіпних крайок. Відповідним чином змінилася кількість розташованих між ними хрестоподібних канавок, завдяки чому протектор отримав можливість утримувати набагато більше снігу. Це спричинило за собою значне поліпшення зчіпних властивостей на засніжених дорогах, а заодно зменшення протяжності гальмівного шляху на них.Нова технологія ламелізаціі
На битій снігу і льоду починають працювати численні ламелі, прорізані у всіх протекторних блоках. Ця шина Continental ContiWinterContact TS 850P SUV стала дебютом для технології PrecisionPlus. Вона являє собою нову версію системи ламелей. Однією з її ключових особливостей є розташування цих мініатюрних протекторних елементів під великим кутом по відношенню не тільки до напряму руху, але і один до одного.Крім того, помітно змінилася конструкція і самих ламелей. У нинішньому вигляді в них блокуються не тільки своїх власних стінок, а й «сусідів». В результаті при контакті з дорогою миттєво підвищується жорсткість всього протекторного блоку, а не його окремих ділянок, як це було у шини попереднього покоління.
Ці технічні рішення істотно розширюють функціональність ламелей, оскільки дозволяють не тільки забезпечувати підвищену зчеплення на битій снігу і льоду, а й курсову стійкість, керованість при маневруванні на цих типах покриття. Крім того, слід зазначити значне збільшення кількості ламелей, що додатково підвищує вищезгадані експлуатаційні характеристики.
Відмінна керованість на сухих покриттях
Ще одним важливим нововведенням даної моделі є змінена конструкція плечових зон. У порівнянні з попередньою шиною вони стали набагато ширше, як і розташовані тут протекторні блоки, які завдяки цьому відрізняються підвищеною жорсткістю. Дана особливість дає про себе знати при русі у вигляді по-спортивному відточеною керованості на сухих покриттях.Другим важливим чинником, що обумовлює підвищену стійкість цієї шини в поворотах, є змінена конструкція боковин. Ця частина шини при впливі на неї бічних сил прискорення деформується певним чином, при якому її пляма контакту залишається практично незмінним, що і при прямолінійній русі. Додаткова стабільність йому надається за рахунок посиленого брекера, що додає протектора стійкості до динамічної деформації.
Скорочений гальмівний шлях
При розробці даної увагу багато уваги було приділено забезпеченню максимальної продуктивності при гальмуванні. Для цього німецькі шинники використовували цілий комплекс технічних заходів. Ключовий з них є оригінальна конструкція вищезазначених ламелей. При гальмуванні вони, відкриваючись, деформують протекторні блоки певним чином, щоб розміри плями їх контакту з дорогою були максимально великими і не змінювалися при зміні ступеня впливу відцентрових сил прискорення. Дана особливість помітно скорочує протяжність гальмівного шляху, як на сухих, так і на мокрих дорогах, на яких додаткове зчеплення забезпечується за рахунок численних крайок, утворених при відкритті ламелей.Основні особливості шини Continental ContiWinterContact TS 850P SUV
- шина була розроблена з урахуванням кліматичних особливостей країн Західної і Центральної Європи;- поліпшене зчеплення на снігу забезпечується за рахунок протектора зі збільшеною кількістю блоків і розташованих між ними дренажних канавок;
- оптимізована система ламелізаціі, істотно поліпшує тягово-зчіпні і гальмівні характеристики шини на мокрих дорогах, на снігу і льоду;
- збільшена ширина плечових зон, а також їх відкритий дизайн підвищує стійкість шини при маневруванні, прохідність по снігу, а також гальмівні властивості на засніжених дорогах ;
- трикутні дренажні канавки між блоками з зовнішньої сторони протектора покращують сцеп ні властивості на снігу, а також стійкість шини до слешпленнінгу;
- відмінна керованість, швидкі і точні реакції на повороти керма в будь-яких умовах забезпечуються за рахунок конструкції боковин, які деформуються таким чином, що пляма контакту шини з дорогою залишається практично таким ж, як і при прямолінійній русі;
- короткий гальмівний шлях на сухих покриттях завдяки здатності блоків збільшувати пляма контакту при уповільненні і зберігати стабільними його розміри при зміні інтенсивності гальмування;
- підвищена надійність і тривалість терміну служби шини, завдяки посиленій конструкції каркасу і брекера, де поряд з традиційними широко використовувалися сучасні синтетичні матеріали;
- оптимізований склад гумової суміші з підвищеним вмістом силіки і спеціальними полімерами, завдяки чому протектор залишається еластичним при сильних морозах і стійким до високотемпературного впливу при русі по сухим дорогах на великий ск Орост.
Читати далі Сховати