0

Dunlop Winter Sport 5 255/35 R19 96W XL MFS

Код товару: 411590

Наявність: немає на складі

8 817 грн


сума: грн.
Виробник :Dunlop
Модель :Winter Sport 5
Ширина :255
Профіль :35
Діаметр :19
Сезон :зимова
Індекс швидкості (км / год) :З (270 км / год)
Індекс навантаження (кг) :96 (710 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Посилення :XL
Країна виробник :Німеччина
Рік виготовлення шин :2024

Winter Sport 5

Опис шини Dunlop SP Winter Sport 5


Зимова шина Dunlop SP Winter Sport 5 є однією з ключових новинок відомого британського бренду, оскільки призначена для самого широкого кола власників легкових автомобілів. У випускається нині асортименті моделей вона займе місце Winter Sport 4D, яка знімається з виробництва. Дана шина за більшістю експлуатаційних характеристик перевершує свою популярну попередницю, особливо по протяжності гальмівного шляху, паливної економічності і зчіпних властивостях на льоду, на снігу і мокрому асфальті. Як і вона, ця новинка була розроблена з урахуванням кліматичних особливостей країн Центральної і Західної Європи. Якщо взяти до уваги наш клімат, то дана модель відмінно підійде для зимової експлуатації в південних регіонах.

Крім того, не можна не відзначити її чудову застосовність до більшості сучасних легкових автомобілів. Ця модель пропонується до продажу в півсотні типорозмірів з посадковим діаметром коліс від 15 до 19 дюймів.

Оптимізований протекторний малюнок

Оскільки розробкою цієї шини займалися фахівці Goodyear, то не дивно, що її протектор має V- подібний дизайн. Для нього характерна наявність трьох функціональних ділянок - центральній частині і пари плечових зон. Загалом, «класика жанру», яка з плином часу не стає менш ефективною. Основною відмінністю від попередньої моделі є збільшена кількість протекторних блоків, для чого вони були істотно зменшені в розмірах. Це дозволило значно поліпшити зчеплення на снігу і мокрому асфальті.

Низька гучність

Збільшення чисельності окремих протекторних елементів ніяк не позначилося на акустичному комфорті, який залишився на колишньому досить комфортному рівні. Цього вдалося домогтися за рахунок оптимізації форм, розмірів і розташування блоків протектора за допомогою технологій тривимірного моделювання. З видимих нововведень варто відзначити значний нахил всіх зчіпних крайок і їх багатокрокове розташування, завдяки чому ймовірність виникнення і розвитку резонансних шумів і вібрацій мінімальна.

Знижений опір коченню

Значна частина часу, витраченого на розробку цієї моделі, була присвячена зниженню її опору коченню. Для цього був застосований цілий комплекс заходів, в тій чи іншій мірі, що торкнулися всі компоненти конструкції шини.

Однією з них є оновлений каркас, де зявився додатковий брекерних шар. Крім того, в його конструкції широко застосовувалися синтетичні матеріали і технологія так званої «безшовної» намотування кордов. Невелика вага, відсутність швів і стиків, а також перехресний розташування ниток корду дозволило надати каркасу підвищену стійкість до динамічної деформації, а також знизити його нагрівання при високошвидкісному русі. Всі ці фактори помітно знизили опір коченню, а заодно збільшили тривалість терміну служби всієї шини в цілому.

Оптимізоване розташування ламелей

Ще одним нововведенням цієї моделі є оптимізоване розташування ламелей. У блоках, що утворюють центральне поздовжнє ребро, вони розташовані строго перпендикулярно щодо напрямку руху. Це рішення дозволило максимально поліпшити поздовжні тягово-зчіпні характеристики на льоду і мокрому асфальті.

У свою чергу, розташовані по обидва боки цього ребра блоки мають значний нахил, як і прорізані в них ламелі. Це дозволило надати їм додаткову функціональність. При русі розташовані під великим кутом ламелі створюють так званий «ефект кромки», забезпечуючи не тільки підвищені тягово-зчіпні характеристики на слизьких дорогах, а й додаткову курсову стійкість.

Збільшена глибина протектора

Ще одним з основних відмінностей шини Dunlop SP Winter Sport 5 від попередньої моделі є збільшена глибина протектора - в середньому від 6 до 10%. Відповідним чином змінився обсяг дренажних канавок, які при цьому стали значно ширше. Найбільш помітно це у тих з них, які розташовані поздовжньо і в плечових зонах протектора. В умовах реальної експлуатації дана особливість дає про себе знати у вигляді внаслідок поліпшення стійкості протектора до слешпленнінгу.

Зиґзаґоподібні поздовжні канавки

Вищезазначені поздовжні дренажні канавки мають більш широку функціональність, ніж просто відведення від плями контакту води і сніжної сльоти. Їх звивиста форма знижує рівень резонансних шумів і вібрацій. Крім того, такий дизайн додатково покращує зчіпні властивості на засніжених дорогах. Численні виїмки в поздовжніх гранях блоків дозволяють протектору утримувати більше снігу.

Кілька видів ламелей

Незважаючи на те, що її протектор не обладнано шипами, і можливість їх установки відсутня, ця шина характеризується більш ніж впевненим поведінкою на зледенілих дорогах. Воно забезпечується за рахунок високої ефективності роботи численних ламелей. Прагнучи надати шині максимальну універсальність, її розробники оснастили її протектор ламелями декількох видів. У центральній частині розташовуються найбільш «прості» хвилеподібні ламелі. За рахунок форми своїх стінок вони обмежують рухливість блоків в поперечному напрямку, завдяки чому поліпшуються поздовжні тягові характеристики і підвищується курсова стійкість.

У свою чергу, ламелі в плечових зонах відрізняються більш «просунутої» самоблокується конструкцією. Їх ключовою особливістю є здатність обмежувати не тільки поперечну, а й поздовжню рухливість блоків, в яких вони прорізані. Якщо врахувати їх значні розміри, то це помітно підвищує стабільність зчіпних властивостей, особливо при маневруванні і гальмуванні.

Основні особливості шини Dunlop SP Winter Sport 5

- оптимізований протекторний малюнок із збільшеною кількістю блоків в центральній частині забезпечує прекрасну продуктивність на засніжених дорогах;
- низький рівень шуму завдяки використанню технологій тривимірного моделювання, що дозволили підібрати оптимальне поєднання форм, розмірів і розташування протекторних блоків;
- кілька видів ламелей і їх оптимізоване розташування забезпечує шині тільки підвищені зчіпні властивості на льоду, але по-спортивному відточену керованість, а також скорочений гальмівний шлях на слизьких дорогах;
- дуже легкий і стійкий до динамічної деформації каркас знижує опір коченню, збільшує тривалість терміну служби шини, додатково поліпшує керованість.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі