0

Toyo Proxes S/T III 235/60 R18 107V XL

Код товару: 302464

Наявність: на складі 4 шт.

5 212 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Toyo
Модель :Proxes S/T III
Ширина :235
Профіль :60
Діаметр :18
Сезон :літня
Індекс швидкості (км / год) :V (240 км / год)
Індекс навантаження (кг) :107 (975 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Посилення :XL
Країна виробник :Японія
Рік виготовлення шин :2023

Proxes S/T III

Опис шини Toyo Proxes S / T III


Шина Toyo Proxes S / T III, як і модель попереднього покоління, призначена для потужних кросоверів і позашляховиків, що експлуатуються виключно на асфальтованих дорогах. Вона відноситься до категорії UHP і демонструє більшу частину своїх переваг на високій швидкості. У порівнянні з попередньою моделлю ця шина має поліпшену ефективністю гальмування на мокрому покритті і керованістю в суху погоду.

Змінений малюнок протектора

Концептуально дана модель не надто сильно відрізняється від своєї попередниці. Японські шинники вважали за краще не відмовлятися від V-образного протекторного малюнка, але при цьому повністю переробили його, по суті, створивши заново. Одним з ключових відмінностей є відсутність плавних вигинів, характерних для малюнка протектора шини попереднього покоління. Крім того, блоки значно збільшилися в розмірах, ставши набагато жорсткіше і стійкіше до деформаційних впливів. Всі зміни викликані прагненням максимально підвищити швидкість передачі поздовжніх і поперечних прискорень на силові елементи каркаса шини. Це дозволило поліпшити її стабільність і стійкість при русі на високій швидкості.

Дренажні канавки у формі блискавки

Одним з найбільш істотних нововведень в дизайні протектора шини є поздовжні дренажні канавки в центральній частині. Вони мають складну звивисту форму, а їх ширина стає більше по мірі просування в бік плечових зон. Крім того, канавки розташовані під гострим кутом відносно напрямку руху, що в поєднанні з іншими особливостями значно прискорює процес відведення води від зони контакту. Кінцевим результатом даного рішення стало підвищення стійкості шини до аквапланування. Цей ефект проявляється на швидкості, помітно більшою, ніж у моделі попереднього покоління.

стріловидну блоки в центрі

Чи не менше, ніж у дренажних канавок, гострих кутів є у блоків, що формують поздовжнє ребро, що пролягають рівно по центру протектора. Ці елементи мають стріловидну форму і зєднані між собою жорсткою перемичкою, що обмежує їх рухливість відносно один одного. При контакті з дорожнім покриттям таке ребро утворює безліч додаткових крайок. Будучи розташованими під різними кутами вони помітно підсилюють зчеплення на слизькій дорозі, а крім того, забезпечують курсову стійкість і стабільність при русі на високій швидкості. Також варто відзначити наявність в блоках центру протектора спеціальних трикутних виїмок. Ці елементи додатково підсушують пляма контакту, поліпшуючи тим самим зчеплення з мокрим покриттям.

Блоки в формі паралелограма

Складні геометричні форми використовуються і на інших ділянках протектора. Зокрема, поздовжні ребра, що примикають до плечових зон, складені з масивних блоків, що мають форму паралелограма. Вони спрямовані уздовж і розташовані під невеликим кутом щодо осі обертання колеса. Дане рішення дозволило поліпшити зчіпні властивості на сухому покритті, а при русі по ньому на високій швидкості - курсову стійкість. Крім того, це надає реакцій шини на повороти керма ще більше швидкості і точності.

Основні особливості шини Toyo Proxes S / T III для кросоверів

- повністю змінений протекторний малюнок забезпечує шині підвищену ефективність при гальмуванні на мокрому і керованість на сухому покритті;
- звивисті дренажні канавки поліпшують стійкість до аквапланування;
- стрілоподібні блоки в центрі з трикутними виїмками забезпечують більш надійне зчеплення на мокрому покритті;
- блоки у формі паралелограма покращують курсову стійкість, а також надають шині підвищену стабільність при маневруванні і русі на високій швидкості

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі