0

Toyo Proxes Sport 225/40 ZR18 92Y XL

Код товару: 326663

Наявність: на складі 20 шт.

4 703 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Toyo
Модель :Proxes Sport
Ширина :225
Профіль :40
Діаметр :18
Сезон :літня
Індекс швидкості (км / год) :Y (300 км / год)
Індекс навантаження (кг) :92 (630 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Посилення :XL
Країна виробник :Японія
Рік виготовлення шин :2021

Proxes Sport

Опис шини Toyo Proxes Sport


Літня шина Toyo Proxes Sport є флагманом лінійки моделей японського шинного гіганта, пропонованих їм для автомобілів, оснащеними потужними двигунами. При цьому варто відзначити, що при її розробці враховувалися вимоги європейських автолюбителів, які терпиміше ставляться до недостатньо високому рівню комфорту, ніж до недоліків в ходових якостях. У цій моделі розробникам вдалося домогтися максимальних характеристик на гоночному треку без особливого збитку зручності в повсякденному використанні.

Асиметрична розташування протекторних елементів

Як відомо, в процесі руху на різні ділянки протектора шини виявляється різний за змістом вплив. Особливо яскраво це проявляється на високій швидкості. Саме з цієї причини розробники вважали за краще використовувати протекторний малюнок з асиметричним розташуванням елементів, з яких сформовано кілька функціональних зон.

Зокрема внутрішня сторона протектора «заточена» під забезпечення максимальної продуктивності при уповільненні, перешкоджання виникнення ефекту аквапланування і захист від нерівномірного зносу. У свою чергу, зовнішня частина використовується для поліпшення зчіпних властивостей і керованості при маневруванні і проходженні поворотів.

Дизайн внутрішньої сторони протектора

Для будови внутрішньої сторони протектора шини характерна наявність декількох поздовжніх ребер. За рахунок відсутності розривів ці елементи відрізняються високою жорсткістю, що додатково покращує ефективність роботи блоків в плечовій зоні. Такий дизайн скорочує протяжність гальмівного шляху, а при маневруванні - оптимізує розподіл зовнішнього тиску по плямі контакту.

Крім того, в цій частині протектора розташовується дві дуже широкі дренажні канавки. Цього достатньо, щоб запобігти виникненню аквапланування навіть на великій швидкості.

Особливості дизайну зовнішньої сторони протектора

При розробці шини багато уваги було приділено забезпеченню максимально швидкої передачі поперечних сил прискорення на силові компоненти каркаса. Для цього використовували цілий комплекс заходів, застосувавши їх в основному при створенні дизайну протектора. Його зовнішня сторона містить дуже великі блоки. При цьому ті з них, які розташовуються ближче до центру протектора, обєднані в групи жорсткими перемичками, що обмежують їх взаємну рухливість. Такий дизайн, до всього іншого, значно збільшує розміри плями контакту, що додатково покращує ходові якості шини. Велика їх частина припадає на зчеплення при маневруванні, гальмування, стійкість до нерівномірного зносу і паливну економічність.

Широке поздовжнє ребро в центрі

Для типорозмірів цієї моделі з найбільшою шириною протектора, японський виробник пропонує її з зміненим дизайном протекторного малюнка. Основною відмінністю є наявність подвійного поздовжнього ребра в центрі. Основним функціональним призначенням цього елемента є додаткове підвищення стійкості і керованості при русі на високій швидкості.

Основні особливості літньої шини Toyo Proxes Sport

- найвища продуктивність завдяки розділеному на функціональні ділянки асиметричному протектору;
- жорсткий, але при цьому дуже легкий за рахунок використання синтетичних матеріалів каркас;
- додаткове поздовжнє ребро в центрі для шин з найбільшою шириною протектора.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі