0

Michelin Primacy 3 245/40 R18 97Y XL ZP MOExtended

Код товару: 294847

Наявність: на складі 4 шт.

7 568 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Michelin
Модель :Primacy 3
Ширина :245
Профіль :40
Діаметр :18
Сезон :літня
Індекс швидкості (км / год) :Y (300 км / год)
Індекс навантаження (кг) :97 (730 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Омологація :MOExtended
RunFlat :RunFlat
Посилення :XL
Країна виробник :Італія
Рік виготовлення шин :2023

Primacy 3

Опис шини Michelin Primacy 3


Літня легкова шина Michelin Primacy 3 є однією з новинок вітчизняного ринку, підготовлених французьким шинним гігантом до нового літнього сезону в нашій країні. За запевненням виробника нова модель забезпечує небачений досі рівень безпеки на дорозі під час руху в будь-яку погоду. Якщо порівнювати цю модель з попередницею, яка, до речі сказати, відрізнялася чудовими експлуатаційними характеристиками, то новинка забезпечує значно краще зчеплення, як на сухій і мокрій дорозі, так і при проходженні поворотів. Це перевага в трьох напрямках відображено в назві шини - Primacy 3. Також на більш високому рівні знаходяться і традиційні для решти продукції Michelin показники - зносостійкість і паливна економічність.

Створення даної моделі почалося з глибокого аналізу найбільш типових в Європі дорожньо-транспортних пригод. Зясувалося, що близько 2/3 всіх аварій сталося на сухій дорозі. Саме тому французькі шинники приділили особливу увагу підвищенню зчеплення в таких умовах. Результатом цієї копіткої роботи стало зменшення гальмівного шляху на сухих покриттях на 2 метри при русі на швидкості 100 км / ч.

У ході дослідження також зясувалося, що практично всі аварії на мокрій дорозі трапилися через виникнення під час руху ефекту аквапланування. Тобто шини, не справляючись з відведенням із зони контакту надмірної вологи, просто спливали над дорогою, що, в кінцевому рахунку, і привело до плачевних наслідків. В таких умовах новинка демонструє гальмівний шлях на 1,5 метра коротше, ніж у її попередниці.

Результати дослідження показали, що найбільш важкі аварії відбуваються при входженні поворот, з яких близько половини сталося на мокрій дорозі. Тести, проведені незалежними експертами, показали, що нова модель демонструє значно краще зчеплення в таких умовах.

Поліпшення практично всіх експлуатаційних характеристик було досягнуто за рахунок трьох технологічних нововведень.

Інноваційна структура ламелей

при розробці моделі Michelin Primacy 3 французьким шинникам довелося вирішити досить важке завдання по забезпеченню максимально можливої площі плями контакту при різкому гальмуванні або при вході в поворот і на сухий і на мокрій дорозі. Це дуже важливо, оскільки збільшені розміри плями контакту дозволяють підвищити ефективність гальмування, а при входженні в поворот - знижують ймовірність виникнення такого небезпечного явища, як знос передньої осі. Ця шина стала першою моделлю, в якій був застосований новий протекторний малюнок з самоблокувальними ламелями. Його ефективність виявилася настільки високою, що французький виробник вирішив захистити свою розробку патентом. Використані цієї моделі ламелі працюють за тими ж принципами, що і аналогічні протекторні елементи на зимових шинах. Тобто при зіткненні з поверхнею дорожнім полотном стінки ламелей щільно змикаються між собою, що не дозволяє протекторним блокам деформуватися, підвищуючи тим самим їх жорсткість, а, значить і зчеплення. Але на відміну від зимових шин, дана модель оснащена ламелями товщиною два десятих міліметра, що в кілька разів менше.

Протекторні блоки зі згладженими краями

Протекторний малюнок нової моделі має велику кількість окремих блоків. Щоб знизити рівень деформаційних змін, викликаних впливом динамічного прискорення, їх краї були згладжені. Причиною подібного технічного рішення послужило те, що при зіткненні з поверхнею дорожнього полотна прямий кут протекторного блоку, чіпляючись на дорожні нерівності, викликає його деформацію, що зменшує площу контакту. Якщо врахувати, що дана шина оснащена сотнями окремо стоять блоками, то зменшення площі плями контакту можуть бути досить значними. Згладжені краї протекторних блоків дозволяють їм більш ефективно притискатися до поверхні дорожнього полотна, покращуючи тим самим зчеплення з ним.

Інноваційна гумова суміш

Як відомо, зчеплення сучасної шини багато в чому залежить від складу гумової суміші. У цій моделі гумова суміш, як і вище згадані ламелі, продемонстрували таку ж вражаючу ефективність і, тому вона також була запатентована. Ключовою особливістю нової гумової суміші Michelin Primacy 3 стала здатність забезпечити чудове зчеплення без шкоди іншим важливим характеристикам - стійкості протектора до стирання і паливної економічності. Цього вдалося домогтися, завдяки включенню до складу трьох еластомерів, пластифікатора синтетичного походження і зміцнюючого агента на основі кремнійвміщуваних речовини. Однак ефективність гумової суміші забезпечується не стільки інгредієнтами в її складі, а як через підбирання дозування і способом приготування.

Оскільки розробником цієї шини є компанія Michelin, то особливу увагу при її розробці було приділено забезпеченню високих показників паливної економічності. Фахівці компанії в цій моделі зробили черговий крок у вдосконаленні її конструкції. Зокрема, протектор оснастили додатковими шарами, завдяки яким було зменшено рівень мікродеформації. Це призвело до зниження нагріву шини під час руху, в результаті чого зменшилася опір кочення, а, отже, і витрата палива. Крім цього, і інші матеріали, використані в конструкції шини, відрізняються низьким теплообразованием при русі, що також сприятливо позначилося на показниках паливної економічності.

Основні особливості Michelin Primacy 3

- Чудове зчеплення в будь-яких умовах , завдяки максимально збільшеної площі плями контакту;
- Відмінна ефективність розгону і гальмування, особливо на мокрій поверхні забезпечується великою кількістю протекторних блоків;
- Пять поздовжніх ребер забезпечують чудову курсову стійкість у всьому діапазоні швидкостей;
- Висока стійкість до аквапланування за рахунок відмінної продуктивності дренажної системи, яка має чотирма поздовжніми і безліччю поперечних каналів;
- Дуже низький нагрів при русі забезпечується застосуванням нових матеріалів, що відрізняються зменшеним теплообразованием.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі