0

Nitto NT421Q 235/65 R17 108V XL

Код товару: 361601

Наявність: на складі 20 шт.

4 835 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Nitto
Модель :NT421Q
Ширина :235
Профіль :65
Діаметр :17
Сезон :літня
Індекс швидкості (км / год) :V (240 км / год)
Індекс навантаження (кг) :108 (1000 кг)
Тип транспортного засобу :позашляховик
Посилення :XL
Країна виробник :Японія
Рік виготовлення шин :2021

NT421Q

Опис шини Nitto NT421Q


Як і інші моделі цього бренду, літня шина Nitto NT421A була розроблена фахівцями японської компанії Toyo. Японський шинний гігант створив нову марку, під якою випускаються покришки, адресовані тим автолюбителів, які не бояться спробувати щось нове. Продукція даного бренду, включаючи і цю шину, використовується для «обкатки» різних технологічних рішень, які потім використовуються в моделях «батьківської» марки.

Датчики зносу

Одним з таких рішень стали датчики зносу протектора . Але на відміну від шин багатьох інших брендів, розробники змінили їх форму і розташування. Вони нанесені у вигляді безлічі точок на стінках подовжніх дренажних канавок. Зовні датчики зносу виглядають, як пунктирна лінія, яка веде від робочої поверхні протектора вниз. Дане рішення має одну вагому перевагу, а саме можливість точніше відстежувати ступінь зносу шини, що дозволяє, наприклад, набагато раніше помітити його нерівномірність. Як правило, така поведінка покришки є наслідком несправності в підвісці автомобіля, усунення якої на ранньому етапі її розвитку обійдеться набагато дешевше.

Пересічні 3D-ламелі

На деяких ринках ця шина позиціонується, як модель, яку можна використовувати, як влітку, так і взимку. Універсальність застосування багато в чому обумовлена використанням ламелей. Ці протекторні елементи мають кілька особливостей і в конструкції, і в розташуванні. Стінки ламелей виконані в тривимірному дизайні, а вони самі перетинаються між собою. Таке рішення дозволило поліпшити багато з ходових якостей шини. Перш за все, це зчеплення на слизькому покритті, що забезпечується великою кількістю крайок, які мають значну довжину і розташовані під різними кутами щодо напрямку руху. При цьому тривимірний дизайн стінок ламелей при їх відкритті обмежує рухливість блоків, що позитивно позначається на керованості, стійкості до нерівномірного зносу і опорі коченню.

Посилені плечові зони

Однією з ключових особливостей шини є посилена конструкція плечових зон протектора. Розташований безпосередньо під ним брекер оснащений додатковими кордами, виконаними з синтетичного матеріалу. Вони являють собою широкі сітки, що знаходяться під плечовими зонами. Наявність такої жорсткої «підкладки» додатково покращує ефективність роботи цих функціональних зон, що, в свою чергу, позитивно позначається на ряді експлуатаційних властивостей шини, так чи інакше, залежать від швидкості передачі поперечних прискорень при маневруванні і проходженні поворотів. Перш за все, це прозорість зворотного звязку, курсова стійкість, зчеплення, стійкість до нерівномірного зносу, опір коченню.

Підвищують стабільність блоки

З багатьох інших особливостей дизайну асиметричного протектора варто відзначити виконання блоків, розташованих в зоні «плечей». Вони мають складову конструкцію, розділену на дві частини широкої поздовжньою канавкою. Жорсткість блоків, розташованих ближче до краю протектора, забезпечується масивними розмірами кожного з них і поперечним розташуванням. У свою чергу, стійкість до деформацій елементів, що знаходяться в центральній частині протектора, досягається наявністю перемичок. Вони обєднують блоки в групи, по два в кожній з них. Такий дизайн значно поліпшує зчеплення шини при поперечних прискореннях, а за рахунок дуже довгих кромок зчеплення скорочує протяжність гальмівного шляху.

Основні особливості літньої шини Nitto NT421A

- датчики зносу протектора, що дозволяють більш точно зняти показання ;
- пересічні 3D-ламелі підвищують зчіпні властивості на слизькому покритті;
- складова конструкція блоків плечових зон покращує стійкість при маневруванні, скорочує гальмівний шлях.


Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі