0

Continental IceContact 2 SUV 295/40 R21 111T XL (шип)

Код товару: 387450

Наявність: на складі 4 шт.

9 204 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Continental
Модель :IceContact 2 SUV
Ширина :295
Профіль :40
Діаметр :21
Сезон :зимова
Шиповка :шип
Індекс швидкості (км / год) :T(190км/час)
Індекс навантаження (кг) :111 (1090 кг)
Тип транспортного засобу :позашляховик
Посилення :XL
Країна виробник :Німеччина
Рік виготовлення шин :2023

IceContact 2 SUV

Опис шини Continental ContiIceContact 2 SUV


Зимова шипована шина Continental ContiIceContact 2 SUV була розроблена на основі також недавно представленої однойменної моделі для легкових автомобілів. Ця новинка призначена для кросоверів і позашляховиків, відрізняючись від «оригіналу» посиленою конструкцією каркаса, брекера і боковин. В іншому обидві новітніх розробки німецького шинного гіганта практично ідентичні, як і пріоритети в ринках збуту. Такими є країни Північної Європи, Скандинавії, а також Росія, де планується налагодити виробництво найбільш популярних у наших співвітчизників типорозмірів.

Нова система шипування

Одним з ключових нововведень даної моделі, що відрізняють її від шини попереднього покоління, є змінена система шипування. Масштаб модернізації виявився настільки великий, що вона отримала свою власну назву Kristall Stud. Встановлені на цій шині шипи характеризуються меншим на чверть вагою твердосплавних вставки, а також численністю - у деяких розмірностей їх наполовину більше, ніж у попередньої моделі.

Крім того, змінилася схема розташування шипів на протекторі. Вони розподілені таким чином, щоб з поверхнею обмерзлій дороги одночасно стикалося їх максимальну кількість. При цьому в місцях їх установки є спеціальні канавки, форма яких сприяють дробленню і видалення крижаної крихти від області контакту шипа з дорожньою поверхнею.

При розробці системи шипування даної моделі був використаний ряд рішень, що добре зарекомендували себе у шини Continental ContiIceContact 2 SUV попереднього покоління. Йдеться, перш за все, про багатогранну витягнутої поперек руху формі шипа. Це помітно підвищує поздовжні зчіпні характеристики на льоду і на снігу. Крім того, німецькі шинники вважали за краще не відмовлятися від технології фіксації шипів за допомогою спеціального клею. Його нова версія дозволяє цим сталевим елементам залишатися в протекторі при навантаженні до півсотні кілограм.

Оновлений асиметричний протекторний малюнок

Помітно в порівнянні з попередньою моделлю перетворився і протекторний малюнок, як і раніше відрізняється спрямованим асиметричним дизайном . Ще одним «запозиченням» від попередниці є його поділ на дві функціональні зони. Як і раніше, його зовнішня сторона покращує стійкість і зчеплення шини при маневруванні і в поворотах, а внутрішня, в свою чергу - забезпечує стабільність тягово-зчіпних характеристик в поздовжньому напрямку.

Відмінності в функціональних можливостях забезпечуються за рахунок відмінностей в дизайні. Зокрема, зовнішня частина протектора відрізняється більш великими протекторними блоками, в яких є кілька різноспрямовано розташованих ламелей. Тривимірне будова їх стінок дозволяє цим мініатюрним елементам не тільки фіксуватися у відкритому положенні в момент зіткнення з дорогою, але і підвищує жорсткість блоків, обмежуючи всяку їх рухливість під впливом навантаження. В результаті покращується не тільки зчеплення навіть на дуже слизькому покритті, але і стійкість шини при маневруванні. Що стосується внутрішньої сторони протектора, то вона має куди більшу кількість зчіпних крайок. Їх чисельність була збільшена завдяки зменшенню блоків в розмірах, а також використання складеної конструкції цих елементів.

Хрестоподібні дренажні канавки по краях протектора

Окремі елементи дренажної системи протекторного малюнка мають розширений функціонал, що обумовлено рядом їх оригінальних конструктивних особливостей. Одна з них - численні хрестоподібні канавки, розташовані по краях протектора. Крім основних «обовязків» з очищення зони контакту вони покращують зчеплення на засніжених дорогах. Ця функція здійснюється наявністю у них здатності утримувати в протекторі сніг, створюючи тим самим так званий «вафельний ефект». Завдяки збільшенню сили тертя (снігу про сніг) додатково поліпшується зчеплення на засніжених дорогах.

Ще одним таким багатофункціональним елементом є поперечні дренажні канавки, розташовані між блоками у самого краю протектора. Їх відрізняє значна ширина і глибина, що дозволяє шині демонструвати більш впевнену поведінку на неочищених від снігу дорогах.

Основні особливості шини Continental ContiIceContact 2 SUV

- збільшена несуча здатність каркаса, брекера і боковин забезпечує шину підвищеними показниками вантажопідйомності і можливість безболісно переносити експлуатацію зі збільшеним навантаженням протягом всього терміну служби;
- більш ніж на чверть полегшені шипи, їх збільшена кількість і оптимізована схема розташування на протекторі забезпечує шині значно поліпшує зчеплення на зледенілих покриттях;
- спеціальні дренажні канавки в місцях установки шипів сприяють більш інтенсивному видаленню крижаної крихти від місця їх контакту з поверхнею дороги;
- численні ламелі з тривимірним будовою стінок покращують не тільки зчіпні характеристики на льоду і на снігу, а й керованість на інших видах твердого та гладкого покритий ия;
- асиметричний протектор, в якому зовнішня сторона покращує стійкість при маневруванні, а внутрішня - поздовжні тягово-зчіпні характеристики, забезпечує шині чудову продуктивність в будь-яких дорожніх умовах;
- хрестоподібні канавки в плечових зонах протектора покращують зчіпні властивості на снігу, а поперечні між блоками - надають шині впевнену поведінку при русі по неочищеним дорогах.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі