0

Nokian Hakkapeliitta R2 205/65 R16 99R XL

Код товару: 267656

Наявність: на складі 8 шт.

3 828 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Nokian
Модель :Hakkapeliitta R2
Ширина :205
Профіль :65
Діаметр :16
Сезон :зимова
Індекс швидкості (км / год) :R (170 км / год)
Індекс навантаження (кг) :99 (775 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Посилення :XL
Країна виробник :Росія
Рік виготовлення шин :2021

Hakkapeliitta R2

Опис шини Nokian Hakkapeliitta R2


Новинка випускається в 56 типорозмірах з діаметром від 13 до 20 дюймів, що означає чудову застосовність цієї шини до більшості сучасних моделей легкових автомобілів. Як і попередниця, нова модель адресована тим автовласникам, хто високо цінує керованість, комфорт і безпеку.

Nokian Cryo Crystal

Для країн Північної Європи і північно-західного регіону Росії взимку характерні різкі зміни погодних умов . Нова гумова суміш Nokian Cryo Crystal забезпечує надійне зчеплення з будь-яким зимовим покриттям. Ключовою особливістю нової гумової суміші є дрібні частки, форма яких нагадує багатогранний кристал. При зіткненні з поверхнею дорожнього полотна ці частинки буквально «вгризаються» в лід, покращуючи тим самим зчеплення. При цьому зчіпні характеристики залишаються на первинному рівні навіть, коли висота протекторного малюнка досягає мінімальних 4 мм. Це було досягнуто, завдяки зміненій технології приготування гумової суміші, при якій частинки-кристали рівномірно розподіляються в ній. Крім цього, нова гумова суміш відрізняється підвищеним вмістом силіки, за рахунок чого вдалося значно розширити робочий діапазон температур. В результаті шина демонструє чудове зчеплення, як на обмерзлій, так і на мокрій дорозі.

Включення до складу силики зажадало забезпечити оптимальну взаємодію між нею і натуральним каучуком, для чого до складу гумової суміші було включено сурепное масло, яке є каталізатором для криогенного кремневодневі зєднання при низьких температурах навколишнього середовища. Це технічне рішення дозволило збільшити кількість натурального каучуку, який працює як стабілізатор в широкому температурному діапазоні, в результаті чого забезпечується чудова еластичність шини.

У результаті натурних випробувань зясувалося, що нова гумова суміш дозволило скоротити різницю між шипованими і нешипованими шинами, особливо при русі по льоду.

новий малюнок протектора

Ще однією складовою ідеального зчеплення і збалансованості шини став новий малюнок протектора. У порівнянні з попередницею, новинка має в своєму розпорядженні збільшеною кількістю ламелей, що в поєднанні з більш агресивним дизайном протектора значно поліпшили зчіпні характеристики, особливо на льоду.

Крім ламелей, протектор Nokian Hakkapeliitta R2 оснастили спеціальними зубцями між блоками, які створюють додаткові крайки зчеплення, що підвищують ефективність гальмування і розгону на льоду і снігу. Зубці розташовані в плечових зонах протектора, куди доводиться найбільше навантаження при розгоні і гальмуванні, що дозволяє їм більш ефективно проникати крізь снігову шугу. При цьому досить велику відстань між протекторними блоками дозволяє запобігти забивання протектора снігом.

Крім нових рішень, в цій моделі знайшли застосування старі. Зокрема, були використані ламелі-насоси, відомі з інших фрикційних шин фінської компанії. Як і в них, ці протекторні елементи розташовуються в плечових зонах протектора і працюють за принципом насоса, «відкачуючи» надлишкову вологу з плями контакту. Однак і тут не обійшлося без нововведень. У цій шини ламелі-насоси мають підвищену місткістю, що дозволяє відводити більше води, забезпечуючи тим самим ще краще зчеплення з мокрою дорогою.

Ще одним запозиченням стали вбудовані підсилювачі ламелі, розташовані не тільки в плечових зонах протектора, але і в його центральній частині. Їх основне функціональне призначення полягає в забезпеченні більш надійного зчеплення з дорогою при швидко мінливих характеристиках дорожнього полотна. Ширша ламель при зіткненні з поверхнею відкриває ще одну більш вузьку ламель, в результаті чого пляма контакту отримує додаткову грань зчеплення, забезпечуючи тим самим більш надійний контакт шини з дорогою.

Центральне поздовжнє ребро шини Nokian Hakkapeliitta R2 зазнало деякі зміни. Тепер воно обєднано з рядом розташованими протекторними блоками. Це технічне рішення не тільки поліпшило курсову стійкість, а й забезпечило більш рівномірний розподіл зовнішнього тиску по плямі контакту. В результаті керованість стала надійнішою. Крім того, підвищилася зносостійкість протектора, оскільки при установці шин на провідну вісь, швидше стирається саме центральна частина.

Саме для цієї моделі було розроблено нове багатошарове будова протектора. Це дозволило забезпечити чудову курсову стійкість, незалежно від погодних умов. Крім того, помітно покращилася керованість, яка стала дуже чутливою, за рахунок чого водієві вдається помічати навіть незначні зміни зчеплення з дорогою, дозволяючи тим самим вживати превентивних заходів у відповідь на зміну дорожньої обстановки.

Як і в багатьох інших шинах цього фінського виробника, дана шина має індикатором ступеня зносу протектора - DSI. Він знаходиться на вже став звичному місці - в центральній частині протектора і показують залишкову глибину його малюнка в міліметрах. Зникнення індикатора у вигляді «сніжинки» означає, що знос протектора досяг граничних значень і шина більше непридатною до експлуатації в зимових умовах.

Основні особливості шини Nokian Hakkapeliitta R2

- Гумова суміш Nokian Cryo Crystal забезпечує неперевершене для фрикційних шин зчеплення з будь-яким видом зимового покриття;
- Збільшена кількість ламелей створює додаткові грані зчеплення, завдяки чому забезпечується більш надійний контакт шини з зледенілій поверхнею;
- Спеціальні ламелі-насоси значно підвищують продуктивність дренажної системи;
- Зубці між протекторними блоками в плечових зонах збільшили ефективність розгону і гальмування, особливо на снігу і льоду;
- Підсилювачі ламелей створюють додаткові крайки зчеплення, забезпечуючи тим самим більш високий рівень безпеки при русі по слизькій дорозі;
- Індикатор зносу дозволяє визначити ступінь придатності шини до подальшої експлуатації і в зимових умовах.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі