Nokian Hakkapeliitta 8 295/35 R19 104H XL (шип)
Код товару: 268844
Наявність: на складі 9 шт.
Увага: обмежена кількість товару в наявності!
Доступний:
Hakkapeliitta 8
Опис шини Nokian Hakkapeliitta 8
Основою для розробки зимовій шиповану шини Nokian Hakkapeliitta 8 стала вельми успішна модель попереднього покоління, яка, незважаючи на високу ціну, як і раніше користується підвищеним попитом у вітчизняних покупців.
Nokian Eco Stud 8
Під цим словосполученням ховається нова технологія шипування, вперше застосованої саме на цій моделі. Своєю появою ця технологія зобовязана новим європейським законодавством, що предявляє більш жорсткі вимоги до зимових шипованих шин. Ключовою особливістю технології Nokian Eco Stud є використання шипа нового покоління якірного типу, форма фланця якого значно знижує кут його нахилу при зіткненні з дорожнім покриттям. Крім цього під шипом зявилася спеціальна помякшувальна «подушка» Eco Stud, яка виготовлена з дуже мякою гумової суміші. Основним її призначенням є забезпечення оптимального тиску на поверхню дорожнього полотна з метою знизити ступінь руйнівного впливу, що чиниться шипом. Попередня модель також має схожу конструкцію, але при цьому в якості амортизатора виступає повітряний прошарок, здатна лише знизити рівень шуму. У новій «Хакке» гумові подушки під шипами мають куди більш широкою функціональністю.Крім особливої конструкції шипа нова шина відрізняється оптимізованої схеми їх розміщення, завдяки чому демонструється безпрецедентне зчеплення на льоду у всіх напрямках. Основною особливістю нової схеми є більш рівномірний розподіл шипів по всьому протекторному малюнку. Таким чином, не один з шипів чи не дублює сусідні шипи, що дозволило забезпечити відмінні зчіпні характеристики в будь-яких умовах.
Технологія Cap & amp; base в восьмий Хаккапеліітте
Одним з істотних нововведень даної моделі стала оновлена конструкція двошарового протектора. Внутрішній шар виготовлений з більш жорсткої гумової суміші, за рахунок чого вдається надійно закріпити шип в протекторному блоці, а також забезпечити більш рівномірний розподіл зовнішнього ваги по плямі контакту. В результаті шина демонструє чудове зчеплення на сухій дорозі, високу ефективність гальмування і низьку схильність до розвитку нерівномірного зносу.Новий малюнок протектора
Як і попередня модель, шина Nokian Hakkapeliitta 8 оснащена V-образним симетричним направленим малюнком протектора. Але на відміну від неї протекторний малюнок новинки володіє, куди великою кількістю крайок зчеплення. Цього вдалося домогтися, завдяки значному зменшенню розмірів протекторних блоків, що дозволило збільшити їх кількість.Це технічне рішення виявилося дуже ефективним, особливо на снігу і льоду, де численні ламелі відмінно чіпляються на дорожнє полотно, забезпечуючи тим самим чудове зчеплення. Крім того, підвищена кількість протекторних блоків дозволило оптимізувати схему шипування, розташувавши кожен шип саме в тому місці, де б він приносив максимум користі.
Зменшення розмірів протекторних блоків допомогло значно знизити нагрів шини під час відлиг. В результаті протектор шини став менше піддаватися руйнівному температурного впливу, що найсприятливішим чином позначилося на його зносостійкості, а також опір кочення.
Ще одним нововведенням стала будова центральної частини протектора, де блоки жорстко зєднані між собою. Це додало шині цілий ряд істотних переваг, серед яких особливо слід відзначити покращилася керованість на сухому асфальті. При цьому протекторні блоки оснащені спеціальними підсилювачами, розташованими в їх задньої частини. У момент зіткнення з поверхнею дорожнього полотна вони збільшують площу контакту блоку, що поліпшує зчеплення, особливо на слизькому покритті.
3D-ламелі
Як відомо, попереднє покоління цієї зимової шини не дуже радувала своєю керованості на сухих покриттях. Щоб усунути цей недолік, фінські шинники застосували в центральній частині протектора діагональні 3D-ламелі закритого типу. Ці ламелі дозволили істотно підвищити жорсткість протекторних блоків, що призвело до того, що шина стала швидше реагувати на рух кермом.Такі ж 3D-ламелі є і в плечових зонах протектора. Аналогічним чином, підвищуючи жорсткість цієї частини протектора, вдалося істотно підвищити курсову стійкість при різкому маневруванні.
Відмінний комфорт
Чималим змінам піддалася конструкція шини. Для того, щоб підвищити стійкість шини до динамічних деформацій, що виникають при наїзді на нерівності, фахівці фінської компанії ввели додатковий брекерних шар. При цьому боковини шини Nokian Hakkapeliitta 8 при тій же жорсткості стали краще поглинати удари, що дозволило помітно знизити ступінь вибронагруженности шини.Cryo-silane Gen 2
Ця шина стала однією з перших моделей, які отримали нову гумову суміш Cryo-silane Gen 2, яка є результатом дуже довгої і скрупульозної роботи. Ключовими особливостями нової суміші на основі кріосалана другого покоління є наявність в складі не тільки силики і натурального каучуку, а й сурепним масла, завдяки якому еластичність шини залишається на оптимальному рівні в дуже широкому діапазоні температур. Крім цього, змінилася технологія приготування протекторної суміші.Основні особливості скандинавської шини Nokian Hakkapeliitta 8
- Протекторні блоки центральній частині жорстко зєднані між собою, завдяки чому вдалося значно поліпшити керованість на снігових і зледенілих покриттях;- Збільшена кількість протекторних блоків дозволило підвищити кількість крайок зчеплення, що поліпшило продуктивність шини на слизькій поверхні;
- Оптимізована схема розташування шипів забезпечує виняткову поведінку на льоду;
- Нові якірні шини зі спеціальними подушечками в підставі надають мінімальний агресивна дія на асфальт, забезпечуючи при цьому низький рівень шуму;
- Гумова суміш Cryo-silane Gen 2 з сурепним маслом, за рахунок чого протектор зберігає оптимальну еластичність в дуже широкому температурному діапазоні.
Читати далі Сховати