0

Kumho Ecsta HS51 195/65 R15 91V

Код товару: 270697

Наявність: немає на складі

1 351 грн


сума: грн.
Виробник :Kumho
Модель :Ecsta HS51
Ширина :195
Профіль :65
Діаметр :15
Сезон :літня
Індекс швидкості (км / год) :V (240 км / год)
Індекс навантаження (кг) :91 (615 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Країна виробник :Корея
Рік виготовлення шин :2020

Ecsta HS51

Опис шини Kumho Ecsta HS51


Літня легкова шина Kumho Solus HS51 займає особливе місце в модельному ряду південнокорейського виробника. Її відмінною рисою є поєднання спортивної керованості та виключної комфортністю на ходу. Тобто основною цільовою аудиторією даної моделі є ті власники потужних швидкісних автомобілів, хто не бажає відмовлятися від комфорту поїздки, заради швидкісних властивостей і поліпшеною керованості. Також не можна не відзначити чудову застосовність цієї шини, що пропонуються в декількох десятках типорозмірів для коліс з посадковим діаметром від 15 до 17 дюймів. Залежно від розмірності вона має швидкісні індекси V або W.

Асиметрична протекторний малюнок

Щоб забезпечити Solus HS51 високі зчіпні властивості, як на сухому, так і на мокрому асфальті південнокорейські фахівці оснастили її протектором з асиметричним розташуванням елементів. Вони розподілені за кількома функціональних зон, кожна з яких забезпечує шині максимальну ефективність в певних умовах.

Три жорстких поздовжніх ребра

Центральна частина протектора являє собою три поздовжніх ребра, відокремлених один від одного широкими дренажними канавками . Відмінними рисами цих елементів є масивні розміри і жорстка конструкція. Завдяки цьому вони мають високу стійкість до динамічних деформацій, що в свою чергу призвело до підвищення курсової стійкості на високій швидкості, а також до зниження часу реакції шини Kumho Solus HS51 на повороти керма.

Також не можна не відзначити наявність на кожному з протекторних ребер центральній частині безлічі поперечних крайок. Вони забезпечують шині підвищені тягово-зчіпні властивості в поздовжньому напрямку, особливо на мокрій дорозі.

Висока стійкість до аквапланування

Як було сказано раніше, поздовжні ребра протектора відокремлені один від одного широкими дренажними канавками. Ці елементи служать свого роду накопичувачами для води, яка потім виводиться за межі пята контакту через безліч поперечних каналів. Особливо ефективно така система роботи дренажу демонструє при проходженні поворотів.

Закритий дизайн плечових зон

Ще однією відмінною особливістю протекторного малюнка Solus HS51 є будова плечових зон. Вони мають закритий дизайн, що володіє значною жорсткістю. Основною перевагою такого рішення є підвищена стійкість до бічних ковзань, демонстрована шиною при проходженні поворотів. При цьому плечові зони забезпечені безліччю спеціальних канавок, завдяки яким вдається зменшити гальмівний шлях на мокрій поверхні.

Наступним гідністю закритого дизайну плечових зон є зниження шуму. Під час руху ця частина протектора стає звукоїзолірующим екраном. Тобто весь шум, що генерується в центральній частині протектора, не поширюється за його межі, що значно підвищує комфортність їзди.

Покращена гумова суміш

Kumho Solus HS51 стала однією з перших моделей південнокорейського шинного гіганта, де в склад гумової суміші були включені функціоналізованих розчинний бутадієн-стірольний каучук S-SBR і високодисперсна мікросіліка HDMS. Завдяки цьому, вдалося підвищити стійкість протектора до абразивного зносу, знизити опір кочення, а також значно поліпшити зчіпні властивості, особливо на мокрій дорозі.

Основні особливості шини Kumho Solus HS51

- асиметричний протекторний малюнок забезпечує високу ефективність на сухій і мокрій дорозі;
- три жорстких поздовжніх ребра покращують курсову стійкість і оперативність управління при русі на високій швидкості;
- висока стійкість до аквапланування, завдяки чотирьом широким поздовжнім канавкам, сполученим між собою безліччю поперечних каналів, що забезпечує висновок води за межі зони контакту при проходженні поворотів;
- плечові зони з закритим дизайном дозволяють проходити повороти на високій швидкості без ризику виникнення бічних ковзань, знижують рівень шуму, забезпечують оптимальний розподіл зовнішнього тиску по плямі контакту;
- гумова суміш з додаванням цілого ряду новітніх матер іалов підвищила стійкість протектора до зношування, зчеплення на мокрій дорозі, а крім того, знизило опір кочення.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі