0

Maxxis ARCTICTREKKER NP3 235/45 R17 97T XL (шип)

Код товару: 388121

Наявність: на складі 4 шт.

3 801 грн

- +

сума: грн.
Виробник :Maxxis
Модель :ARCTICTREKKER NP3
Ширина :235
Профіль :45
Діаметр :17
Сезон :зимова
Шиповка :шип
Індекс швидкості (км / год) :T(190км/час)
Індекс навантаження (кг) :97 (730 кг)
Тип транспортного засобу :Легковий
Посилення :XL
Країна виробник :Китай
Рік виготовлення шин :2021

ARCTICTREKKER NP3

Опис шини Maxxis NP3


Азіатський виробник до майбутнього зимового сезону в числі двох нових моделей представив шиповану шину Maxxis NP3, яка призначена для легкових автомобілів. Своїй назві ArcticTrekker вона відповідає повністю, завдяки чудовим зчіпних властивостях, що досягається за рахунок використання передових технологій і сучасних матеріалів.

«Скандинавський» малюнок протектора

При створенні цієї шини азіатські шинники напевно враховували досвід своїх скандинавських колег. Саме ті стали одні з перших використовувати протекторні малюнки з V-подібним дизайном, що характеризується центральним поздовжнім ребром в формі «ялинка». Саме такий стрілоподібної конфігурацією і нерозривному конструкцією відрізняється поздовжнє ребро, яке розташовується рівно посередині протектора цієї шини. Завдяки потужним розмірами і численним «відгалуженням» цей протекторний елемент надає їй кілька важливих експлуатаційних властивостей.

Основним з них є підвищені показники стабільності і надійності зчеплення при русі на високій швидкості, а також швидкі і точні реакції на повороти керма. Крім того, жорстка нерозривний конструкція центрального поздовжнього ребра покращує паливну економічність, а також в чималому ступені оптимізує розподіл зовнішнього тиску по плямі контакту. У звязку з цим не можна не згадати про дизайн плечових зон і профілі протектора.

Плечові зони протектора містять безліч окремих блоків. У поєднанні з практично плоским протектором це істотно збільшує розміри плями контакту. При цьому за рахунок жорсткої конструкції плечових зон його площа і прямокутна форма залишаються незмінними навіть при значних бічних прискореннях. В результаті шина демонструє чудову стійкість навіть при найнесприятливіших дорожніх умовах.

Підвищена ефективність при розгоні і гальмуванні

Згаданий вище дизайн плечових зон, що містить безліч незалежних блоків, покращує цілий ряд інших експлуатаційних властивостей. Перш за все, це поздовжні тягово-зчіпні властивості, які у шини Maxxis NP3 знаходяться на дуже високому рівні. Вони забезпечуються за рахунок декількох особливостей конструкції блоків плечових зон. Вони відрізняються значною висотою, масивними розмірами, прямокутною формою і поперечним розташуванням. Ці особливості з одного боку забезпечують пляма контакту безліччю перпендикулярних крайок зчеплення, а з іншого - покращують стійкість плечових зон до деформації, що виникає в результаті впливу бічних сил прискорення. В результаті шина одночасно демонструє і стійкість в поворотах, короткий гальмівний шлях і ефективне прискорення на слизькому покритті.

Збільшена кількість шипів

Азіатські шинники вважали за краще поступити таким же чином, що їх фінські колеги, які зуміли дуже витончено обійти недавно введені в Європі вимоги до ступеня впливу шипів на дорожню поверхню. Вони збільшили їх кількість з одночасним зменшенням сталевих елементів в розмірах. В результаті пляма контакту постійно має 8-10 шипами, що формують на протекторі 14 безперервних рядів - «ланцюгів протиковзання». У русі така система шипування дає про себе знати у вигляді дуже стабільного і надійного зчеплення на льоду.

Додатковий брекерних шар

Чудова керованість цієї моделі в чималому ступені досягається за рахунок підвищеної твердості брекера, розташованого безпосередньо під протектором. Даний невідємний компонент конструкції шини була значно посилена за рахунок присутності додаткового шару, виготовленого з нейлонового корду. Будучи намотаним за безшовною технологією, він займає поверхню не тільки під протектором, а й під боковинами. Дана конструктивна особливість помітно покращує відразу кілька експлуатаційних характеристик. Перш за все, це керованість, що стала по-спортивному відточеною. Це досягається за рахунок здатності шини зберігати первинну форму навіть при сильному впливі бічних сил прискорення. Крім того, не можна не відзначити зрослу захищеність боковин.

Основні особливості шини Maxxis NP3

- «скандинавський» дизайн протекторного малюнка забезпечує чудове зчеплення і керованість в будь-яких умовах;
- жорстке нерозривне поздовжнє ребро стрілоподібної форми в центрі протектора покращує стійкість при русі по прямій, забезпечує чіткість і швидкість реакцій шини на повороти керма, а також прозорість зворотного звязку;
- численні тривимірні ламелі створюють кілька тисяч крайок зчеплення, що надає шині впевнену поведінку на на снігу;
- 14 рядів шипів поліпшують зчіпні властивості на льоду, надаючи їм стабільність і надійність;
- високодисперсні кремнійсодержащіе компоненти в складі компаунда дозволяють зберегти еластичність протектора при дуже низьких температурах.

Читати далі Сховати

інші шини в вашому розмірі