0

Опис шини Maxxis NS3


Зимова шипована шина для позашляховиків Maxxis NS3 є однією з новинок від відомого азіатського виробника. Вітчизняних автовласників він розраховує залучити не тільки привабливою вартістю, але і високими експлуатаційними властивостями, починаючи від чудового зчеплення, а закінчуючи - дуже тривалим терміном служби.

Плечові...

далі

Опис шини Maxxis NS3


Зимова шипована шина для позашляховиків Maxxis NS3 є однією з новинок від відомого азіатського виробника. Вітчизняних автовласників він розраховує залучити не тільки привабливою вартістю, але і високими експлуатаційними властивостями, починаючи від чудового зчеплення, а закінчуючи - дуже тривалим терміном служби.

Плечові зони з незалежними блоками

Значна частина зчіпних властивостей при несприятливих дорожніх умовах забезпечується за рахунок дизайну плечових зон. Дизайн кожної з них являє собою ряд окремих блоків прямокутної форми. У поєднанні з їх поперечним розташуванням він забезпечує шині чудові тягово-зчіпні властивості в поздовжньому напрямку, а за рахунок масивних розмірів блоків - стійкість при маневруванні і проходженні поворотів.

«Зимовий» протекторний малюнок

При створенні цієї шини фахівці компанії напевно брали до уваги досвід своїх скандинавських колег. Центральна частина протектора містить широке стреловидное ребро нерозривному конструкції з численними «відгалуженнями» в обидві сторони. Дана особливість надає шині ряд найважливіших переваг. Основними з них є керованість на сніжному і зледенілому покритті, прозора зворотний звязок при повороті керма. Крім того, жорстка нерозривний конструкція поздовжнього ребра в центрі знижує опір коченню і оптимізує розподіл зовнішнього тиску по плямі контакту.

Ще одним фактором, що обумовлює чудові зчіпні властивості цієї шини на сніжному і зледенілому покритті, є ламелі. Ці протекторні елементи в силу своєї численності утворюють кілька тисяч крайок зчеплення. При цьому тривимірна конструкція їх стінок забезпечує фіксацію форми блоку, обмежуючи його рухливість. Дана особливість додатково поліпшує керованість на твердих покриттях.

14-рядна ошиповка

Ще одним рішенням, «підглянуті» у скандинавських шинників, стала система шипування. Вона передбачає значне збільшення кількості шипів. Відповідність недавно введеним європейським вимогам по впливу на дорогу забезпечується за рахунок зменшення їх розмірів. В результаті протектор цієї шини має більш, ніж сотнею шипів. У процесі руху вони формують 14 безперервних «ланцюгів протиковзання». При цьому в зоні контакту постійно знаходиться від 8 до 10 шипів.

Посилений каркас

Будучи модернізованою версією «легковий» NP-3, ця модель відрізняється від неї виключно конструкцією каркаса, а саме брекера, отримав кілька додаткових шарів з нейлонового корду, що заходять на боковини шини. У поєднанні з використаної при цьому безшовної технологією намотування це дозволило поліпшити відразу кілька експлуатаційних характеристик. Перш за все, це вантажопідйомність і здатність безболісно переносити підвищене навантаження від великої маси сучасних кросоверів і позашляховиків.

Компаунд, створений за технологією FDSS

Використаний при виробництві протектора цієї шини компаунд характеризується здатністю зберігати оптимальну еластичність в дуже широкому діапазоні температур. Вона забезпечується за рахунок застосування технології FDSS. В її рамках до складу гумової суміші були додані високодісперсіонние кремнійсодержащіе компоненти. Вони відрізняються здатністю утворювати міцні звязки на молекулярному рівні з іншими хімічними сполуками, що входять до складу компаунда, від чого той має дуже високу однорідність. Дана особливість крім чудової еластичності надає зчіпних властивостях шини хорошу стабільність і надійність, що, в свою чергу, позитивним чином позначається на керованості.

Основні особливості шини Maxxis NS-3

- незалежні блоки в плечових зонах покращують стійкість при маневруванні, підвищують продуктивність і ефективність при прискоренні і гальмуванні, особливо на слизьких дорогах;
- широке стреловидное ребро в центрі підвищує курсову стійкість, забезпечує прозору зворотний звязок, знижує опір коченню, перешкоджає виникненню нерівномірного зносу;
- численні ламелі за рахунок тривимірної будови своїх стінок не тільки утворюють кілька тисяч додаткових зчіпних крайок, а й покращують керованість на твердих покриттях, завдяки обмеженню рухливості блоків;
- збільшена кількість шипів у поєднанні з оптимізованою системою шипування (14 безперервних рядів) забезпечує надійність і ст абільность поведінки при русі по льоду;
- посилена конструкція каркаса з додатковим брекерного шаром підвищує вантажопідйомність, міцність, а також оптимізує параметри розподілу навантаження по плямі контакту;
- високодісперсіонние кремнійсодержащіе компоненти в складі компаунда забезпечують оптимальний рівень еластичності протектора в дуже широкому температурному діапазоні.