0

Опис шини Росава LTA-401


Комерційна шина Росава LTA-401 призначена для цілорічної експлуатації на легких вантажівках і мікроавтобусах. Український виробник позиціонує її, як модель, що поєднує в собі збільшений пробіг до заміни, високий рівень комфорту, економію палива і високу ефективність роботи протектора в будь-яких дорожніх умовах.

Бага...

далі

Опис шини Росава LTA-401


Комерційна шина Росава LTA-401 призначена для цілорічної експлуатації на легких вантажівках і мікроавтобусах. Український виробник позиціонує її, як модель, що поєднує в собі збільшений пробіг до заміни, високий рівень комфорту, економію палива і високу ефективність роботи протектора в будь-яких дорожніх умовах.

Багатофункціональні плечові блоки

Протекторний малюнок шини має кілька важливих особливостей. Одна з них ? це дизайн плечових зон. Кожна з них являє собою ряд окремих блоків. Ці елементи відрізняються дуже великими розмірами, що додають їм високу жорсткість і малу схильність до деформаційних впливів. Ці властивості забезпечують плечовим блокам багатофункціональність. Зокрема, ними збільшуються розміри ділянки протектора, що контактує з дорожньою поверхнею. Це поліпшує зчеплення, а також знижує питомий тиск на поверхню дороги, підвищуючи вантажопідйомність шини і стійкість до стирання.

Крім того, блоки плечових зон відрізняються гострокутним профілем і наявністю спеціальної виїмки. Ці елементи покращують поздовжні тягово-зчіпні властивості на слизькому покритті з низькою несучою здатністю.

Покращене зчеплення на зимовому покритті

Центральна частина протектора містить два поздовжніх ряди блоків. Ці елементи, як і в плечових зонах, мають масивні розміри, але при цьому спрямовані уздовж протектора. Дана особливість знижує опір коченню і витрата палива разом з ним, а також покращує стабільність і точність управління під час руху на великій швидкості.

Ще однією конструктивною особливістю центральних блоків є наявність поздовжніх канавок, що поділяють кожен з них на дві частини та спеціальних прорізів - ламелей. Це рішення дозволило доповнити пляма контакту численними і різноспрямованими зчіпними крайками, що підвищило ефективність роботи протектора на зимовому покритті.

Швидке виведення води з плями контакту

Досить відкритий дизайн дозволив українським шинникам оснастити протектор розгалуженою мережею дренажних канавок. Їх численність забезпечує швидке виведення води з плями контакту. Тут також варто відзначити наявність на протекторі ламелей. Крім утворення додаткових зчіпних крайок вони підсушують пляма контакту, спрямовуючи воду в довколишні дренажні канавки. Це ще більше знижує ризик аквапланування.

Посилений каркас

Конструкція даної моделі заснована на каркасі, цілком виготовленому зі сталевого корду. Крім очевидних переваг у вигляді підвищення вантажопідйомності і стійкості до ударних впливів це рішення додало шині і інші достоїнства. Ключовим з них є стабільна поведінка і підвищена точність управління на великій швидкості. Крім того, жорсткість цього елемента істотно зменшує опір коченню, що, крім зниження витрати палива збільшує термін служби протектора.

Основні особливості шини Росава LTA-401

- масивні блоки плечових зон підвищують вантажопідйомність і покращують зчеплення при маневруванні і гальмуванні;
- поліпшені тягово-зчіпні властивості при складних погодних умовах за рахунок додаткових грунтозацепов на бічних поверхнях плечових блоків;
- два ряди блоків в центрі протектора з поздовжніми прорізами і ламелями забезпечують ефективність на зимовому покритті, одночасно знижуючи опір коченню і рівень шуму;
- дренажна система з розгалуженою мережею поздовжніх і поперечних канавок знижує ризик аквапланування