0

Опис шини Toyo Observe Garit G2S


Своєму існуванню зимова шипована шина Toyo Observe G2S зобовязана цілої низки «слабких місць», які були виявлені за результатами експлуатації моделі Observe G2 в умовах Крайньої Півночі. Для їх усунення японським шинникам довелося істотно змінити конструкцію шини, що пояснює появу літери S в назві.

Двошаровий...

далі

Опис шини Toyo Observe Garit G2S


Своєму існуванню зимова шипована шина Toyo Observe G2S зобовязана цілої низки «слабких місць», які були виявлені за результатами експлуатації моделі Observe G2 в умовах Крайньої Півночі. Для їх усунення японським шинникам довелося істотно змінити конструкцію шини, що пояснює появу літери S в назві.

Двошаровий протектор

Одним з основних нововведень стала поява двошарового протектора. Його внутрішній шар виготовлений з більш жорсткого компаунда. Це було зроблено не тільки для поліпшення керованості, а й забезпечення більш надійного кріплення шипів на протекторі. Саме тут розташовуються їх посадочні місця, які на відміну від попередньої моделі мають шестигранну форму. Крім того, більш жорстка «підкладка» істотно обмежує рухливість шипів при контакті, що позитивно позначилося на зчіпних властивостях при русі по льоду.
У свою чергу, зовнішній шар протектора відрізняється підвищеною еластичністю. Це дозволяє шині демонструвати хороші зчіпні властивості навіть при сильних морозах.

Збільшена щільність ламелей

Ще одним істотним зміною є збільшення кількості ламелей, які при цьому конструктивно змінилися досить помітно. Це дозволило розширити їх функціональні можливості, а разом з цим поліпшити цілий ряд експлуатаційних властивостей шини. При контакті з дорогою ламелі не тільки утворюють безліч крайок зчеплення, але і за рахунок програмованої деформації блоків збільшують пляма контакту, попутно оптимізуючи розподілу зовнішнього навантаження по ньому. Це, в свою чергу, позитивно позначається на керованості і стійкості до нерівномірного зносу.

Основні особливості шини Toyo Observe Garit G2S

- поліпшені зчіпні властивості на льоду, завдяки шестигранною формі посадочних місць шипів і більш жорсткого внутрішнього шару протектора, де вони розташовуються;
- оптимізована схема розташування шипів на протекторі покращує зчеплення на зледенілих дорогах;
- розширена функціональність ламелей, які крім зчіпних властивостей покращують цілий ряд інших експлуатаційних властивостей.