0

Опис шини Nordman C


Зимова шина Nokian Nordman C багато в чому є унікальним шинним виробом. Будучи призначеної для комерційної техніки, дана модель забезпечує чудове зчеплення в мінливих зимових умовах, незалежно від характеристик дорожнього покриття. Багато в чому це обумовлено використанням в її конструкції цілого ряду технологій, що раніше...

далі

Опис шини Nordman C


Зимова шина Nokian Nordman C багато в чому є унікальним шинним виробом. Будучи призначеної для комерційної техніки, дана модель забезпечує чудове зчеплення в мінливих зимових умовах, незалежно від характеристик дорожнього покриття. Багато в чому це обумовлено використанням в її конструкції цілого ряду технологій, що раніше застосовувалися тільки в легкових моделях фінської компанії з лінійки Hakkapeliitta.

Збільшений термін служби

При розробці даної моделі багато уваги було приділено забезпеченню максимальної довговічності . Серед багатьох інших заходів, вжитих для поліпшення цього експлуатаційного властивості, слід зазначити посилену конструкцію обода шини. У ній зявилося спеціальне кільце ущільнювача. Воно перешкоджає попаданню між колісним диском і шиною бруду, дрібних каменів і інших сторонніх предметів. Це запобігає виникненню механічних пошкоджень, збільшуючи тим самим тривалість служби. Причому не тільки шини, але і колісного диска.

хвилеподібний профіль дна дренажних канавок в центрі
Одним з рішень, запозичених у зимових легкових моделей, став хвилеподібний дно дренажних канавок, розташованих уздовж центрального ребра. Це рішення дозволило істотно збільшити стійкість цього протекторного елемента до безперервного впливу бічних сил прискорення, що, в свою чергу, поліпшило курсову стійкість, знизило опір коченню, зменшило вірогідність виникнення нерівномірного зносу, а також ефекту аквапланування і слешпленнінга.

Компаунд з рапсовим маслом

Значна частина чудових зчіпних властивостей, що демонструються даної моделі на зимових покриттях, забезпечується за рахунок характеристик гумової суміші. Її склад багато в чому унікальний. Крім збільшеної кількості силики він відрізняється наявністю рапсового масла. Цей натуральний компонент у поєднанні зі спеціальними функціональними полімерами робить гумову суміш дуже еластичною, але при цьому стійкою до розриву.

4-гранні шипи

Дана шина однією з перших комерційних моделей від Nokian отримала більш ефективні 4-гранні шипи. При цьому не круглої є не тільки твердосплавная вставка, а й інші конструктивні елементи шипа, включаючи його основу. Дане рішення дозволило досягти відразу двох переваг - збільшення протяжності зчіпних граней шипа, а також його більш надійна фіксація в протекторі.

Крім 4-гранной форми твердосплавних вставки висока ефективність роботи шипів шини Nordman C забезпечується за рахунок так званого «ведмежого кігтя». Він являє собою спеціальний підсилювач на передній грані кожного з протекторних блоків. З його допомогою шип утримується у вертикальному положенні при контакті з поверхнею дорожнього покриття. Дана особливість не тільки підвищує зчіпні властивості на льоду і на снігу, а й надає їм стабільність.

Подвійні блоки в центрі протектора

Крім жорсткого поздовжнього ребра стабільність і надійність зчеплення, курсова стійкість на високій швидкості забезпечується за рахунок жорсткої конструкції поруч розташованих протекторних блоків. Кожні два з них зєднані між собою жорсткою перемичкою, що укупі з масивними розмірами робить їх більш стійкими до динамічної деформації. Як результат - легкість в управлінні на слизькій дорозі на будь-якій швидкості.

Основні особливості зимовій шиповану шини Nordman C

- спеціальне кільце ущільнювача перешкоджає попаданню бруду, каменів і інших сторонніх предметів між колісним диском і ободом шини, що збільшує термін служби;
- 4-гранні шипи в поєднанні зі спеціальними підсилювачами в передній частині протекторних блоків забезпечують виняткове зчеплення на льоду і на снігу;
- подвійні блоки в центральній частині протектора допомагають шині зберігати стабільність і стійкість при русі на високій швидкості;
- компаунд з підвищеним вмістом силіки, рапсовим маслом і функціональними полімерами дозволяє протектору залишатися еластичним при низьких температурах, а також покращує стійкість до розривів.