0

Опис шини Michelin Latitude X-Ice North


Своєю появою зимова легкова шипована шина Michelin Latitude X-Ice North зобовязана, перш за все, успіху іншої зимової моделі цього французького виробника, а саме X-Ice North . Однак на відміну від неї, ця шина була спеціально створена для автомобілів підвищеної прохідності - позашляховиків, пікапів і кр...

далі

Опис шини Michelin Latitude X-Ice North


Своєю появою зимова легкова шипована шина Michelin Latitude X-Ice North зобовязана, перш за все, успіху іншої зимової моделі цього французького виробника, а саме X-Ice North . Однак на відміну від неї, ця шина була спеціально створена для автомобілів підвищеної прохідності - позашляховиків, пікапів і кросоверів. Дана модель має досить широким асортиментом типорозмірів, які починаються з 205 / 70R15 і закінчуються на 255 / 50R19. При цьому шина випускається в двох варіантах - з шипами і без них. У нашій країні найбільшого поширення набула шипована версія цієї зимової моделі.

Дизайн малюнка протектора

Як і більшість зимових шин інших виробників, ця модель оснащена протектором з симетричним направленим малюнком V-образного дизайну, за рахунок якого вдалося забезпечити цілий ряд переваг. Перш за все, варто відзначити відмінну ефективність гальмування на снігу і льоду. Крім того, оснащення протектора великою кількістю блоків, розташованих за такою схемою, дозволило за рахунок сформованих ними численних гострих граней забезпечити чудові тягово-зчіпні показники на засніженому і зледенілому покритті.

Ще одним безперечною перевагою V-образного малюнка протектора Michelin Latitude X-Ice North є велика площа плями контакту, а також стабільність її форми і розмірів, незалежно від змін характеристик дорожнього полотна. Крім того, профіль плечових зон відрізняється малим радіусом, що додало плямі контакту прямокутну форму, що сприяє більш рівномірному розподілу тиску. Ця особливість суттєво продовжило термін служби протектора за рахунок зниження ризику нерівномірного зносу.

Передова технологія ламелізаціі протектора

Оскільки для зимових кліматичних умов північноєвропейських країн і деяких російських регіонів притаманні часті відлиги, а також тривалі за часом зміни сезонів, то в даній моделі була використана новітня технологія ламелізаціі. Це дозволило поліпшити основні експлуатаційні характеристики, як на слизьких покриттях при низьких температурах, так і на сухих дорогах при відлизі, а також навесні і восени.

Для підвищення зчеплення з засніженими і зледенілими дорогами протектор оснастили двонаправленими ламелями BDS . Ці ламелі утворюють додатково велику кількість гострих граней, ефективно чіпляються навіть за самі незначні нерівності на поверхні дорожнього полотна. При цьому протекторні блоки залишаються як і раніше дуже жорсткими, завдяки особливій будові стінок ламелей, за рахунок яких забезпечується більш щільне зєднання між ними при зіткненні з дорожнім полотном.

Для забезпечення більш високої стійкості шини Michelin Latitude X- Ice North до підвищених навантажень, властивим руху на високій швидкості, протектор цієї моделі був оснащений ламелями із змінною геометрією. Технологія VG полягає в доданні зовнішньому краю ламелі зиґзаґоподібної форми при збереженні її жорсткого підстави. В результаті ламелі отримали можливість змінювати свої розміри при підвищеному навантаженні, що, в свою чергу, дозволило більш рівномірно розподіляти тиск по плямі контакту.

Технологія шипования Durastud

В даний час оснащення протекторів сталевими шипами по -колишньому є найбільш ефективним способом забезпечення високого рівня безпеки при русі по зледенілому покриттю. При цьому самій важко здійснюваною завданням є визначення не тільки оптимального розташування шипів, але і висоти їх виступанія над протектором, щоб забезпечити ідеальний баланс між зчепленням і рівнем шуму. Технологія шипования Durastud складається з цілого ряду технічних рішень.

Протектор шини має двошарове будову. Нижній шар виготовлений з більш щільною і твердою гумової суміші. Саме тут розташовується посадочне місце шипа, оскільки більш тверда гумова суміш дозволяє забезпечити більш надійне зєднання, а також надає можливість регулювання висоти виступанія шипа над поверхнею протектора. В середньому цей показник становить близько 1,2 мм, що є оптимальною висотою для забезпечення ідеального балансу між зчепленням з обмерзлих покриттям, ходимостью шипів і рівнем шуму, що генерується шипами. Крім того, посадочні місця для шипів розміщені таким чином, що після їх установки формується від 10 до 14 рядів шипів в залежності від типорозміру шини.

Основні особливості французької Michelin Latitude X-Ice North

- оптимізований з урахуванням використання шини на позашляховиках V-подібний дизайн симетричного спрямованого малюнка протектора забезпечує чудове зчеплення на зледенілому і засніженому покритті;
- Передова технологія ламелізаціі використовує два види ламелей, які суттєво покращують зчеплення на снігу і льоду, а також сприяють більш рівномірному розподілу тиску по плямі контакту;
- Технологія шипування Durastud дозволяє сформувати від 10 до 14 рядів шипів, забезпечуючи при цьому ідеальний баланс між зчепленням на льоду, ходимостью шипів і рівнем генерується ними шуму за рахунок двошарового протектора і оптимальної висоти виступанія шипа .