0

Опис шини Maxxis Arctictrekker WP-05


Зимова шина Maxxis Arctictrekker WP-05 є однією з новинок азіатського виробника. Модель розроблена спеціально для північноєвропейських країн і Росії, і тому демонструє в непростих дорожніх умовах високу ефективність при гальмуванні, відмінну керованість на засніжених і зледенілих покриттях.

Два протектора...

далі

Опис шини Maxxis Arctictrekker WP-05


Зимова шина Maxxis Arctictrekker WP-05 є однією з новинок азіатського виробника. Модель розроблена спеціально для північноєвропейських країн і Росії, і тому демонструє в непростих дорожніх умовах високу ефективність при гальмуванні, відмінну керованість на засніжених і зледенілих покриттях.

Два протектора

Залежно від типорозміру в шині використовується два протектора - з симетричним або асиметричним розташуванням елементів. Найбільш «просунутим» є другий варіант. Саме з цієї причини він використовується в версіях, маркування яких містить високі індекси швидкості.

Надійне зчеплення на неочищених дорогах

Обидва варіанти протектора відрізняються наявністю великої кількості блоків і збільшеною глибиною. Це дозволяє шині демонструвати впевнену поведінку на неочищених від снігу дорогах.

Збільшена кількість ламелей

Протектор шини у всіх її версіях має численні ламелі. Їх кількість була збільшена, завдяки тривимірному дизайну стінок цих елементів. Під навантаженням ця особливість дозволяє прорізах залишатися відкритими. При цьому блоки, в яких вони розташовані, фіксуються в нерухомому положенні, що позитивно позначається на керованості і стабільності зчіпних властивостей. У шині з асиметричним протектором ця особливість додатково посилена наявністю спеціальних блокаторів ламелей. Поздовжні прорізи дозволяють обмежувати рухливість всього блоку відразу. Саме з цієї причини вони розташовуються в плечових зонах, що істотно підвищує стійкість і оперативність управління при маневруванні.

Основні особливості Maxxis Arctictrekker WP-05

- шина оснащується двома протекторами - з V-подібним і асиметричним дизайном;
- збільшена глибина і кількість протекторних блоків підвищує ефективність роботи протектора на неочищених від снігу дорогах;
- 3D-ламелі покращують зчіпні властивості і керованість.