0

Опис шини Matador MP-50 Sibir Ice


Зимова шина під Матадор МР-50 Sibir Ice є однією з новинок концерну, яку він підготував до нового зимового сезону. Відмінною особливістю даної моделі є два варіанти протекторного малюнка. Для шин невеликого діаметра передбачений протекторний малюнок з подвійним центральним ребром. А для великих типорозмірів в...

далі

Опис шини Matador MP-50 Sibir Ice


Зимова шина під Матадор МР-50 Sibir Ice є однією з новинок концерну, яку він підготував до нового зимового сезону. Відмінною особливістю даної моделі є два варіанти протекторного малюнка. Для шин невеликого діаметра передбачений протекторний малюнок з подвійним центральним ребром. А для великих типорозмірів виробник пропонує шину з більш агресивним дизайном.

Спільною рисою для обох варіантів виконання є V-подібний дизайн спрямованого малюнка протектора. Саме це технічне рішення багато в чому забезпечило шині цілий ряд переваг. Перш за все, це максимально можлива площа плями контакту, розміри якого не залежать від режиму руху. Крім того, V-подібний дизайн сприяє поліпшенню курсової стійкості.

Ще одним обєднуючим елементом є блокова структура побудови протекторного елемента. В обох випадках протектор шини Матадор МР-50 Sibir Ice насичений великою кількістю окремих блоків. За рахунок цього пляма контакту шини в будь-який момент часу містить безліч гострих кромок зчеплення, що істотно підвищує тягове зусилля на засніженій поверхні, а також забезпечує високу ефективність гальмування, особливо на слизькому покритті.

Конструкція плечових зон в обох випадках відрізняється практично повною ідентичністю. І там і тут ця частина протектора складається з окремих блоків прямокутної форми. При цьому блоки плечових зон розташовані практично під прямим кутом відносно напрямку руху. Це дозволило дещо знизити рівень шуму, а найголовніше значно поліпшити ефективність гальмування, оскільки під час уповільнення на цю частину протектора припадає найбільше навантаження.

Основні особливості шини Матадор МР-50 Sibir Ice

- Два варіанти протекторного малюнка для різних типорозмірів;
- V-подібний дизайн спрямованого протекторного малюнка, за рахунок чого шина відрізняється стабільним і надійним поведінкою на будь-якому зимовому покритті;
- Низький опір кочення, завдяки жорсткій конструкції центрального поздовжнього ребра;
- Відмінний тягове зусилля на зимовому покритті забезпечується блоковим будовою протекторного малюнка;
- безліч ламелей створює додатково незліченна безліч гострих кромок зачеплення, що істотно підвищує зчеплення з засніженими і обмерзлих покриттям.