0

Опис шини Goodyear Eagle F1 Supercar


Літня легкова шина Goodyear Eagle F1 Supercar, як і інші представники «орлиною» лінійки найвідомішого північноамериканського виробника, відноситься до категорії Ultra High Performance, що є гарантією виняткових зчіпних властивостей , як на сухому, так і мокрому асфальто-бетонному покритті. В основному вони...

далі

Опис шини Goodyear Eagle F1 Supercar


Літня легкова шина Goodyear Eagle F1 Supercar, як і інші представники «орлиною» лінійки найвідомішого північноамериканського виробника, відноситься до категорії Ultra High Performance, що є гарантією виняткових зчіпних властивостей , як на сухому, так і мокрому асфальто-бетонному покритті. В основному вони забезпечуються за рахунок поєднання асиметричного протекторного малюнка і оптимізованого складу гумової суміші.

Active CornerGrip

Однією з особливостей даної моделі є технологія Active CornerGrip. Її основним функціональним призначенням є забезпечення максимальних зчіпних властивостей і стійкості при проходженні поворотів, а також при здійсненні різких маневрів. Для цього північноамериканські шинники посилили боковини шини, які стали більш жорсткими. В результаті пляма контакту зберігає форму і розміри незмінними при будь-якому режимі руху.

При цьому жорсткість боковин різна, оскільки застосований у цій шині асиметричний протекторний малюнок нерівномірно розподіляє зовнішнє навантаження по плямі контакту. Це дозволяє автомобілю дуже плавно переходити до активної фази повороту, зберігаючи при цьому відмінну курсову стійкість. За рахунок цього значно полегшується процес управління, особливо при русі на високій швидкості.

Багатофункціональний протекторний малюнок

Однією з ключових особливостей шини Goodyear Eagle F1 Supercar є асиметричний протекторний малюнок, дизайн якого в багатьох аспектах можна назвати унікальним. Перш за все, це шість поздовжніх ребер, пять з яких мають блокове будова, тобто складаються з безлічі окремих елементів. У процесі руху вони створюють велику кількість крайок зчеплення, забезпечуючи тим самим максимальну ефективність, як при розгоні, так і при гальмуванні.

Єдиним цільним елементом є одне поздовжнє ребро, розташоване з внутрішньої сторони протекторного малюнка. Саме на цю частину протектора припадає максимальний тиск при прямолінійній русі. За рахунок своєї високої стійкості до динамічної деформації і масивних розмірів цей протекторний елемент дозволяє максимально підвищити курсову стійкість на високій швидкості, а також значно знизити час реакції на кермо. В результаті керованість шини стала відточеною, а керувати автомобілем - легше і приємніше.

З інших сильних рис даної моделі не можна не відзначити високу стійкість навіть при високих бічних прискореннях. Це заслуга не тільки жорстких боковин, а й конструкцію плечових зон протекторного малюнка. Вони містять безліч масивних блоків прямокутної форми, довгі сторони яких розташовані під прямим кутом, щодо напрямку руху. З одного боку це дозволило максимально збільшити деформаційних стійкість в поперечному напрямку, а з іншого - домогтися істотного скорочення гальмівного шляху.

І, звичайно ж, не можна не сказати про традиційну для всіх літніх шин Goodyear сильної сторони, як зчіпні властивості на мокрій дорозі. Дана модель в даному плані не є винятком. Більш того, Eagle F1 Supercar відрізняється чудовим зчепленням на мокрому асфальті навіть у порівнянні з шинами Goodyear. Цього вдалося домогтися за рахунок поєднання оптимізованого дизайну протекторного малюнка і особливого складу гумової суміші. Однак, про все по порядку.

Як було сказано раніше, пять з шести поздовжніх ребер протекторного малюнка даної шини відрізняються блоковим будовою. За рахунок цього, протектор має неймовірно розвиненою дренажною системою, до межі насиченою поперечними каналами. Це дозволяє їй з легкістю справлятися з відведенням із зони контакту величезної кількості води, забезпечуючи тим самим високу стійкість до аквапланування на такій швидкості, де більшість інших шин просто втратять зчеплення.

Ще одним фактором, який забезпечив цій моделі виняткові зчіпні властивості на мокрому асфальті, є гумова суміш, вірніше деякі особливості її складу. Зокрема в ній міститься цілий ряд полімерних зєднань і силики, завдяки яким забезпечується надійне і стабільне зчеплення з мокрою поверхнею.

Говорячи про гумової суміші, не можна не згадати про ще одну особливість її складу. У ньому є сажа наповнювач, якого в гумової суміші, в общем-то, громадянської шини міститься стільки ж, скільки в покришках, що використовуються в автоспорті. Це значно підвищує стійкість протектора до абразивного зносу, що значно подовжує термін його служби.

Основні особливості Goodyear Eagle F1 Supercar

- конструкція містить безліч рішень, що раніше застосовувалися виключно в шосейно-кільцевих автоперегонах;
- технологія Active CornerGrip забезпечує дуже плавний початок активної фази повороту і стабільну поведінку аж до виходу з нього, що значно спрощує процес керування автомобілем при здійсненні різких маневрів;
- асиметричний протекторний малюнок забезпечує максимальне зчеплення на дорожньому покритті з будь-яким коефіцієнтом зчеплення;
- жорстке поздовжнє ребро, розташоване з внутрішньої сторони протектора, за рахунок високої деформационной стійкості і великих розмірів забезпечує швидкі і гранично точні реакції на кермо, а також відмінну курсову стійкість на будь-якій швидкості;
- відкритий дизайн асиметричного протекторного малюнка дозволив до межі наситити ег про поздовжніми і поперечними дренажними каналами, що забезпечує виняткову стійкість до аквапланування;
- гумова суміш з підвищеним вмістом сажі наповнювача і силики, завдяки чому шина демонструє чудову стійкість до абразивного зносу і максимальне зчеплення з мокрою дорогою.