0

Опис шини Gislaved Nord Frost 100


Після значного посилення вимог, щодо експлуатації зимових шипованих шин, а також прийняття в європейських країнах нового маркування, практично всі шинні виробники випустили цілий ряд нових моделей. Компанія Gislaved, що нині належить німецькому концерну Continental AG, не стала винятком, представивши цілий ря...

далі

Опис шини Gislaved Nord Frost 100


Після значного посилення вимог, щодо експлуатації зимових шипованих шин, а також прийняття в європейських країнах нового маркування, практично всі шинні виробники випустили цілий ряд нових моделей. Компанія Gislaved, що нині належить німецькому концерну Continental AG, не стала винятком, представивши цілий ряд новинок. Однією з них стала Gislzved Nord Frost 100. Ця зимова шипована шина прийшла на зміну популярної в нашій країні протягом багатьох років моделі Nord Frost 5.

Шип Tri-Star CD

Незважаючи на жорсткі обмеження максимальної кількості шипів, шведським шинникам вдалося знайти рішення, що дозволяє обійти його. Ним став новий шип TriStar CD, створений і випущений в Фінляндії. Його висота становить досить значні 11 мм при діаметрі 8 мм. Для забезпечення стабільності становища фіни оснастили шип твердосплавних вставкою у вигляді трехконечной зірки, що знайшло відображення в його назві. Поєднання великих розмірів і такої форми вставки дозволяє шіпу міцно утримуватися в протекторі на всьому протязі експлуатації шини. При цьому її вага вдалося знизити за рахунок використання в якості основного матеріалу виготовлення шипа алюмінію. У свою чергу, зниження ваги сприятливо позначилося на масі безпружинних мас, а також на опорі кочення. В результаті автомобіль буде легше управлятися і менше споживати паливо.

Оптимізована форма протекторних блоків

Nord Frost 100 відрізняється прекрасними зчіпними властивостями на слизьких поверхнях, як в поздовжньому, так і поперечному напрямку. Цього вдалося домогтися за рахунок кардинальної переробки V-образного симетричного спрямованого малюнка.

Протекторні блоки стали значно більше. Але, незважаючи на зменшення їх кількості, число зчіпних крайок, що є в розпорядженні плями контакту, істотно збільшилася. Шведські шинники надали протекторним блокам складну багатокутну форму, яка містить безліч кутів і граней. При цьому вони розташовані в різних напрямках, що додало зчіпних властивостях надійність і стабільність, незалежно від характеристик дорожнього полотна.

Прямі ламелі в центральній частині протектора

В центральній частині протекторного малюнка розташовується поздовжнє ребро, що складається з безлічі багатокутних блоків. Завдяки тому, що вони зєднані між собою жорсткою перемичкою, шина відрізняється чудовою курсовою стійкістю і миттєвостями відгуків на повороти керма. Крім того, безліч кутів і довгих граней забезпечують пляма контакту додатковими крайками, за рахунок чого зчеплення з дорогою стає ще більш надійним.

Приблизно з тими ж цілями шведські шинники оснастили цей протекторний елемент великою кількістю прямих ламелей. Вони виконують відразу кілька функцій. Перш за все, це утворення додаткових крайок зчеплення. Крім цього, під час руху по мокрій дорозі прямі ламелі працюють, немов двірники на вітровому склі, «змахуючи» надлишки вологи в дренажні канали, посилюючи тим самим стійкість шини до аквапланування.

S-образні ламелі в плечових зонах протектора

Ще однією особливістю протекторного малюнка Gislaved Nord Frost 100 є величезна кількість хвилеподібних ламелей, що покривають кожен з блоків плечових зон. Як і прямі ламелі, ці протекторні елементи виконують відразу кілька функцій. Перш за все, це утворення безлічі додаткових кромок зчеплення, що найсприятливішим чином позначається на своєму шляху не тільки по снігу, а й по льоду.

Крім того, наявність цих елементів істотно поліпшує керованість на асфальті. У момент зіткнення з поверхнею дорожнього полотна S-образні стінки ламелей дуже щільно фіксуються між собою, що значно підвищує жорсткість протекторного блоку. За рахунок цього ефективного вирішення реакції шини стали більш точними і прогнозованими.

Багатофункціональна дренажна система

На відміну від попередньої моделі, Nord Frost 100 отримала більш «просунуту» дренажну систему, що відрізняється можливістю виконання цілого ряду інших функцій. Завдяки оригінальній схемі розташування протекторних блоків в плечових зонах зявилися хрестоподібні канали, які відмінно утримують снігову масу. За рахунок цієї конструктивної особливістю нова шведська шина стала значно краще триматися за засніжену поверхню. При цьому форма каналів сприяє швидкому видаленню снігу.

Крім цього, Nord Frost 100 демонструє відмінну стійкість до аквапланування і Шуга. Багато в чому це заслуга V-образного протекторного малюнка, дренажні канали якого розташовуються під значним кутом, щодо напрямку руху. При обертанні колеса сніг і вода під впливом відцентрових сил швидко покидають протекторний малюнок, забезпечуючи плямі контакту чистоту і сухість.

Основні особливості шини Gislaved Nord Frost 100

- відмінне зчеплення на будь-якому зимовому покритті навіть в найнесприятливіших погодних умовах, завдяки оптимізованому V-образним протекторному малюнку;
- підвищена прохідність в глибокому снігу за рахунок великих розмірів блоків протектора, а також значній відстані між ними;
- висока стабільність і надійність управління при русі по льоду забезпечується алюмінієвим шипом з твердої вставкою трикутної форми;
- відмінна стійкість до аквапланування і Шуга, завдяки безлічі різноспрямовано розташованих дренажних каналів;
- особливі хрестоподібні канавки в плечових зонах, за рахунок яких протектор більш надійно утримує сніг, забезпечуючи тим самим відмінне зчеплення на снігових покриттях;
- високий рівень комфорту про еспечівается низьким рівнем резонансних шумів і вібрацій;
- безліч прямих і хвилеподібних ламелей дозволили до межі наситити пляма контакту зчіпними крайками.