0

Опис шини Dunlop SP Sport 9000


Літня легкова шина Dunlop SP Sport 9000, що випускається відомим і шанованим у всьому світі британським виробником, для дощових умов. Незважаючи на високі швидкісні індекси V, H, W і Y, асортимент даної моделі налічує понад сім десятків типорозмірів з посадковим діаметром від 13 до 22 дюймів, що дозволяє говорит...

далі

Опис шини Dunlop SP Sport 9000


Літня легкова шина Dunlop SP Sport 9000, що випускається відомим і шанованим у всьому світі британським виробником, для дощових умов. Незважаючи на високі швидкісні індекси V, H, W і Y, асортимент даної моделі налічує понад сім десятків типорозмірів з посадковим діаметром від 13 до 22 дюймів, що дозволяє говорити про виняткову вживаності цієї шини.

Hydro Max

Протектор шини був розроблений відповідно до унікальною технологією британської компанії Hydro Max, до складу якої крім протекторного малюнка входить гумова суміш. Тому британські шинники оснастили цю модель протектором з симетричним направленим малюнком, що відрізняється унікальним V-подібним дизайном. Відмінною рисою протектора цієї шини є будова центральної частини, де розташовується велика кількість протекторних блоків оригінальної форми.

Найбільше конфігурація цих блоків нагадує пелюстки турбіни, завдяки чому дренажні канали, розташовані в центральній частині мають форму еліпса, що виключає виникнення турбулентних завихрень води, що викидається із зони контакту шини. В результаті вдалося добитися виняткової стійкості шини Dunlop 9000 до аквапланування при русі навіть на дуже високій швидкості. При цьому плечові зони протектора також забезпечені великою кількістю поперечних дренажних каналів, через які вода викидається назовні, що істотно поліпшило ефективність роботи всієї водовідвідної системи в цілому.

Ще однією складовою технології Hydra Max є гумова суміш із збільшеною вдвічі в порівнянні зі звичайними шинами часткою змісту кремнийсодержащих компонентів. Завдяки новому складу гумової суміші, протектор більш щільно прилягає до поверхні дорожнього полотна, що дозволило значно поліпшити зчеплення з дорогою, особливо у вологих умовах. Крім цього, подвійний зміст кремнийсодержащих компонентів додало шині значну стійкість до стирання, а також забезпечило більш широкий діапазон робочих температур.

Технологія PSP-beta в японській шині

При розробці конструкції каркасу широко використовувалася технологія PSP -beta, що припускає зокрема широке застосування засобів компютерного моделювання. За своєю суттю технологія безфланцевого каркаса складається з декількох технічних рішень, спрямованих на надання шині Dunlop SP Sport 9000 міцності, низького опору кочення і високого рівня комфорту. Однією з основних складових технології PSP-beta став конструкція кожуха безшовного типу Jointless Band. Це дозволило надати шині необхідний запас міцності, що не завдавши при цьому шкоди еластичності. В результаті шина стійко чинить опір агресивному впливу нерівностей дорожнього полотна, відрізняючись при цьому винятковою мякістю ходу.

У даній шині також була використана система Dunlop MFS - Maximum Flange Shield, тобто максимальний захист ободом борту колісних дисків від пошкоджень. Це рішення є особливий гумовий профіль борту шини розташованого в нижній частині боковини, прямо над ободом колеса. Проходячи по периметру обода шини, цей гумовий протектор являє собою свого роду буфер, що оберігає кромки легкосплавних колісних дисків від пошкоджень при наїзді, наприклад на бетонний бордюр.

Основні особливості моделі Dunlop Sp Sport 9000

- більш плоский профіль протектора дозволив значно збільшити площу плями контакту;
- Унікальний V-подібний дизайн симетричного спрямованого малюнка протектора забезпечує відмінне зчеплення в будь-яких умовах;
- Протекторні блоки, розташовані в центральній частині протектора, виконані у формі пелюсток турбіни, завдяки чому вода, проходячи через подвійні водовідвідні канавки, не створює турбулентних завихрень;
- Гумова суміш із збільшеною вдвічі часткою змісту кремнийсодержащих компонентів дозволила за рахунок більш щільного прилягання протектора до дорожнього полотна істотно поліпшити зчеплення шини з дорогою, особливо в дощових умовах;
- Наночастки вуглецевої сажі в складі рез Інова суміші поліпшив показники адгезії на сухих і вологих дорогах, що призвело до поліпшення тягово-зчіпних характеристик і ефективності гальмування;
- Оригінальна конструкція посадкової полиці обода забезпечує більш надійну фіксацію шини на колісному диску, за рахунок чого покращилися характеристики керованості і оперативність управління;
- Безшовна багатошарова конструкція каркаса, за рахунок якої шина відрізняється прекрасною міцністю, еластичністю, а також малої схильністю нерівномірного зносу.
- Ефективний захист обода колісного диска від пошкоджень спеціальним гумовим буфером, який проходить по периметру всієї шини .